خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد

اقامه و حفظ ارزش‌های راستین دین اسلام از اهداف قیام امام حسین (ع)

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) اقامه و حفظ ارزش‌های راستین دین اسلام بود.
کد خبر: ۸۷۵۶۷۶۱
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات قهاوند با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) اظهار داشت:امام حسین (ع) یکی از اهداف قیام خود را اقامه و حفظ ارزش‌های راستین دین اسلام بیان می‌کند .

وی گفت: یکی دیگر از اهداف قیام امام حسین (ع) اصلاح اوضاع و شرایط جامعه بود تا از این طریق به جهل‌زدایی عامه مردم بپردازد و با انحراف های آشکار در جامعه آشکار شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه با شروع ماه محرم خطرناک ترین آفت عزاداری، تحریف هدف ایشان است، گفت: حکمت عزاداری ایشان با حکمت شهادتشان یکی است، بنابراین تحریف هدف عزاداری تحریف هدف شهادت آن بزرگوار نیز هست .

وی بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: تحقق این مهم نیازمند تهیه و تدوین برنامه منسجم و اصولی است.

گنجعلی با بیان اینکه در این ایام باید به قداست و جایگاه امام حسین (ع) توجه کنیم، افزود: عزاداری های ما باید به گونه ای باشد که با قداست امام حسین (ع) سازگار باشد.

وی با اشاره به اینکه عزاداری باید محتوای علمی و معرفتی داشته باشد، تأکید کرد: مقتل خوانی در مجالس عزاداری بر پایه اسناد و کتب مستند باشد و مسائلی مطرح شود که از نظر سند و مدرک تاریخی معتبر هستند و از بیان خرافات و مطالب سست پرهیز شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان داشت: اگر کسی را به کار خوبی دعوت کردیم، در پاداش کارهای کارهای خوب او نیز شریک هستیم، ولی اگر در برابر فساد، انحراف و گناه ساکت بنشینیم، به تدریج فساد رشد می کند و افراد فاسد و مفسد بر مردم حاکم خواهند شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات