خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود

کاهش 12 درصدی سرقت و افزایش 5 درصد مواد مخدر در شهرستان شاهرود

سرهنگ اشرفی در صبحگاه مشترک هفته نیروی انتظامی شاهرود گفت: امسال با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس ،همیاری خداوند و برکت خون شهدا ،وقوع سرقت 12درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۱۹
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سید مجتبی اشرفی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان شاهرود، در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد در سخنانی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی اظهار کرد: امسال با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس ،همیاری خداوند و برکت خون شهدا ،وقوع سرقت 12درصد کاهش دارد.

فرمانده انتظامی شاهرود افزود: رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس در سال 1395نسبت به سال قبل 49 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه کشف سرقت در این شهرستان هفت درصد افزایش داشت، ادامه داد: در این مدت کشفیات مواد مخدر نیز پنج درصد افزایش دارد.

اشرفی با بیان این که راه شهادت و ایثار برای مردم در نیروی انتظامی ایران اسلامی برای همیشه باز است ،تاکید کرد: تقدیم 12هزار نفر شهید برای حفظ امنیت ،آرامش و آسایش مردم از افتخارات نیروی انتظامی است.

اشرفی پلیس را وام دار اعتماد مردمی دانست و گفت: نیروهای پلیس برای تحقق شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان (همه باهم برای امنیت و آرامش) تلاش بی وقفه خواهند کرد.

معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود هم در این مراسم گفت: درس و عبرت از عاشورا سرلوحه تلاش های نیروی انتظامی برای رشادت و حفظ امنیت مردم در جامعه است.

سید محمد رضا هاشمی افزود: بیداری اسلامی منطقه و جهان برگرفته از تفکر و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی است.

وی پلیس افتخاری و همکاری مردم با پلیس را ازجمله موفقیت های جدید نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بهتر در جامعه برشمرد.

در این مراسم که دادستان عمومی و انقلاب ،رئیس دادگستری، فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم و سپاه ناحیه شاهرود و برخی از مسولان حضور داشتند با اهدای لوح از فعالیت های تلاشگران پلیس برای حفظ نظم و امنیت تقدیر شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها