خبرهای داغ:
در بزرگداشت ماه محرم

برگزاری یادواره 96 شهید شهرک انقلاب شاهرود

در گرامیداشت ماه محرم یادواره 96 شهید شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۵۷۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در شب اول ماه محرم الحرام یادواره 96 شهید والامقام شهرک انقلاب شاهرود به همت پایگاه عاشقان ولایت حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) در مسجد النبی شهرک انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این یادواره که با دکلمه خوانی و مداحی و مرثیه خوانی در وصف سالار شهیدان امام حسین(ع) همراه بود از آرم ستاد یادواره شهدای شهرک انقلاب رونمایی شد.

همچنین به همت ستاد یادواره شهرک انقلاب تصاویر 96 شهید شهرک انقلاب در کوچه های این شهرک نصب و از تمثال این عزیزان نیز با حضور مسئولین محلی و خانواده معظم شهدا رونمایی گردید.

این یادواره به یاد و نام 96 شهید والامقام شهرک انقلاب شاهرود شهیدانی چون مهدی کریمی شهرک بابکی، ابراهیم و حسن خواجه مظفری،محمدحسن و محمدحسین بیدگلی،سیدمحمدحسین دریایی،محمدجعفر خدادادیان،مهدی طالع زاری،محمدتقی خیمه ای،مجیدعلی عرب،ولی عوضی،یدالله رعیتی،ابراهیم صابری،امید جوادی پور،حاج محمد حاج اسماعیلی،علی ابوذری،عباس مهربانیان،علیرضا عامری،فریدون عباسی شاهکوئی،سعید پورحیدری،ذبیح الله اخوان،حسین غیبی،حسین زاهدی،حسن یونسیان،جواد کسائیان، احمد فضلی،جواد رضایی و بهرام اکبری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها