خبرهای داغ:
استاندار قم:

اعتبار مورد نیاز یادمان شهید زین‌الدین استان قم اختصاص می‌یابد

استاندار قم با اشاره به احداث یادمان شهید زین‌الدین گفت: پیگیری و تأمین اعتبار موردنیاز برای این یادمان در قم دنبال می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۱۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
اعتبار مورد نیاز یادمان شهید زین‌الدین استان قم اختصاص می‌یابد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی  ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور که در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد، بابیان اینکه سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) و بسیج و آموزش‌وپرورش استان قم نگاه اعتقادی درباره اردوی راهیان نور دارند، اظهار داشت: اعزام همه اقشار مختلف جامعه به این اردوها وظیفه همه مسئولان است.

استاندار قم با اشاره به همدلی و همزبانی خوبی که در استان قم میان مسئولان درباره اردوی راهیان نور وجود دارد، افزود: ارتقای سطح فرهنگی دانش آموزان در تمدن‌سازی اسلامی از وظایف نهادها و ارگان‌های مختلف است.

صادقی با اشاره به احداث یادمان شهید زین‌الدین گفت: پیگیری و تأمین اعتبار موردنیاز برای این یادمان در قم دنبال می‌شود، همچنین همه مدیران این باور رادارند که در راستای بهبود کمی و کیفی اردوهای راهیان‌نور عمل کنند و در آینده نیز همه مسئولان هر کاری از دستشان برآید، کوتاهی نخواهند کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم نیز در این جلسه بابیان اینکه با هماهنگی سپاه علی بن ابی‌طالب(ع)  در استان قم در سال 94 در دوره دوم متوسطه 6 هزار و 133  نفر به راهیان نور اعزام داشتیم گفت: امسال این تعداد 100درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام با اشاره به اینکه امسال بیش از 8 هزار نفر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: مراسم امروز در حرم حضرت معصومه (س) به‌صورت نمادین برگزار شد که در آن دانش‌آموزانی از تهران، سمنان و مرکزی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
ارسال نظرات