خبرهای داغ:
به مناسبت هفته ناجا برگزار شد؛

11نفر از کارکنان ساعی و خیرین امنیت در سمنان تجلیل شدند

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا طی آیینی از 11 نفر از کارکنان ساعی و خیرین امنیت، پدر شهید محمد سلطان حسینی و دو نفر از جانبازان نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس آقایان حسنعلی حسین پور و پرویز بندار تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۹۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا طی آیینی از 11 نفر از کارکنان ساعی و خیرین امنیت، پدر شهید محمد سلطان حسینی و دو نفر از جانبازان نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس آقایان حسنعلی حسین پور و پرویز بندار تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این مراسم محمدرضا خباز، استاندار سمنان در جمع نیروهای نظامی و انتظامی استان سمنان از نیروی زمینی، هوایی، ارتش، سپاه و پدافند هوایی اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در سخنان رهبری موضوع اقتدار است که نیروی انتظامی باید اقتدار خود را در همه صحنه ها حفظ کند و مسئله مهم دیگر بحث عزت است چنانکه فرمودهاند نیروی انتظامی باید در چشم مردم عزیز باشد و این عزیت در رفتار نیروی انتظامی و چگونگی انجام وظیفه او ناشی می شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم دستمایه موفقیت های امروز و آینده خواهد بود، افزود: نیروی انتظامی مظهر قانون مداری، قانون گرایی و قانون محوری است و باید این امر روز به روز حفظ و تقویت شود.

استاندار سمنان از جمله شاخصه های مهم نیروی انتظامی را امانت داری و درستکاری عنوان کرد و گفت: آبرو و جان و مال مردم در دستان و ید اختیار شماست و باید این امانت الهی با همه وجود حفظ شود.

خباز دفاع از ارزش های اسلامی را شأن و مقامی ویژه دانست و گفت: ارزش های اسلامی به ما عزت، کرامت و بزرگی می دهد البته در مقام عمل نه در مقام حرف.

وی بر تعامل دو سویه مردم و نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: بدون شک سبک زندگی و عملکرد نیروی انتظامی برای مردم الگوست بنابراین باید با رفتار خود زمینه ترویج این سبک زندگی نیکو را در جامعه به وجود آوریم.

استاندار سمنان بیان داشت: روحیه خدمت، جهادگری و ارزش مداری بر نیروی انتظامی حاکم است و روز به روز اثار و عملکرد بهتری از خود ارائه می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها