خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف سمنان:

سوره «ناس» نسخه قرآنی مقابله با جنگ نرم است/ امروز جنگ نرم صدر اسلام شکل تهاجم به خود گرفته است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: سوره «ناس» نسخه قرآنی مقابله با جنگ نرم بوده و امروز جنگ نرم صدر اسلام، شکل تهاجم به خود گرفته است.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۳۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله سلیمانی‌فرد در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، در مورد اهمیت قرآن در زندگی، با اشاره به اینکه سوره «ناس» در قرآن کریم از نسخ قرآنی برای مقابله با جنگ نرم است، اضافه کرد: در آیه دوم این سوره، رابطه آن با جنگ نرم بیان می‌شود.

وی توضیح داد: «خناس» از «خنوس» می‌آید و این اهل خناس از دو دسته تشکیل می‌شوند و سپاهیانی هستند از جنس جن و انس که پنهان عمل می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان در ادامه افزود: محلی که آن‌ها پنهانی کار می‌کنند و هدفشان صدور ناس است، القای شر می‌کنند و به آن‌ها وسواس گفته می‌شود و این نشانه‌های همان جنگ نرم بوده؛ جنگ نرم از زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) وجود داشته و الآن شدت گرفته است.

سلیمانی‌فرد با بیان اینکه جنگ نرم شکل گرفته از زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) امروز به تهاجم تبدیل شده است، تصریح کرد: نسخه مقابله با این تهاجم هم در سوره ناس در قرآن کریم آمده است.

وی با تأکید بر اینکه توضیح این نسخه قرآنی برای مقابله با جنگ نرم را می‌توان در آیات دیگر هم پیدا کرد، اضافه کرد: تربیت از نخستین عناصر در فضای جنگ نرم است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان ادامه داد: باید در جامعه به تربیت به‌عنوان موضوع اساسی نگاه و موضوع تربیت و کیفیت آن را تبیین کرد؛ ولی متأسفانه مسلمانان به این نکات قرآنی در مقابله با دشمن توجه ندارند.

سلیمانی‌فرد گفت: خدا بر همه آسمان‌ها و زمین پادشاهی می‌کند و تنها مخلوقی که خدا هنوز پادشاهی او را در ملک خود اجرا نکرده و این زمان ملک خداوند زمان ظهور است؛ تربیت شدن برای ظهور مهم است و موضوع تربیت در بحث جنگ نرم باید ظهور باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها