خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس

اجرای برنامه پرده خوانی دفاع مقدس در واحدهای بسیج دانش آموزی شاهرود+عکس

برنامه پرده خوانی دفاع مقدس در واحدهای مقاومت بسیج حافظ و شهید صیاد شیرازی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۸۸۳
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برنامه پرده خوانی دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام مهدی فرمانی از موسسه سیره شهدا قم به مناسبت هفته دفاع مقدس در واحدهای مقاومت امیدان شهید صیاد شیرازی و پوینده حافظ بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام فرمانی با پخش تصاویر، صوت و فیلم بر روی پرده به اجرای برنامه در مورد دفاع مقدس و شهدا پرداخت که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار جمال الدین غنایی در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای برنامه پرده خوانی دفاع مقدس در مدارس گفت: این برنامه با هماهنگی سازمان بسیج دانش آموزی استان و مرکز حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج شاهرود در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی امیدان و پویندگان دختر و پسر برگزار شد که با استقبال خوبی روبرو شد.

وی افزود: استفاده از ابزار جدید برای انتشار فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های ناب اسلام بسیار اثرگذار است و اینگونه روایت از جنگ که همراه با صوت و فیلم و تصویر و راویت زنده راوی است سبب می شود که در ذهن دانش آموزان و مستمعین بیشتر بماند و اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

غنایی خاطر نشان کرد: اینگونه برنامه های فرهنگی با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب بر توجه به ابزار فرهنگی و رسانه ای جدید باید مورد توجه همه متولیان امر باشد و ما باید در این مسیر از نهادها و دستگاه های فرهنگی و خودجوش که در این مسیر حرکت می کنند پشتیبانی و حمایت نماییم.

لازم به ذکراست مشابهه این برنامه در دو واحد پوینده و پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه کوثر دختران شاهرود نیز برگزار شد که با استقبال دانش آموزان و معلمان آنها روبرو شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها