خبرهای داغ:
گزارش تصویری

رونمایی از فیلم کوتاه تا آخرین نفس/ تقدیر از محمدرضا سلطانپور

فیلم کوتاه تا آخرین نفس روایتی کوتاه از دفاع مقدس است که در مراسم تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس رونمایی و از محمدرضا سلطانپور تهیه کننده و کارگران آن تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۲۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فیلم کوتاه "تا آخرین نفس" عصر روز گذشته در مراسم گردهمایی رزمندگان و ایثارگران در حسینیه جماران بیرجند توسط سردار علی مولوی حقیقی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی رونمایی شد.

این فیلم با موضوع دفاع مقدس توسط تیم جشنواره مردمی فیلم عمار و با کمک بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس خراسان‌جنوبی، گردان یکم امام حسین(ع) بیرجند و همچنین حوزه هنری خراسان‌جنوبی در مکان موزه دفاع مقدس بیرجند به مدت دو روز ضبط شده است.

این فیلم کوتاه با مدت 7 دقیقه به داستان محاصره شدن یک گروهان بسیجی می‌پردازد که بعد از مدتی 4 نفر از آن‌ها زنده می‌مانند و باتوجه به شهادت نیروهای کمکی دیگر می‌دانند شهادت نصیبشان خواهد شد.

این رزمندگان بسیجی تا آخرین نفس در راه ایمان و اعتقاد خود مقاومت می کنند و به درجه رفیع شهادت نائل می شوند.

محمدرضا سلطان پور تهیه کننده و کارگردان، علی یعقوبی، محسن پور موحدی، امیر کارکرده و حسین معینی بازیگران و سمیرا دلاکه گوینده و سینا فایده نیز صدا بردار و جلوه های ویژه، سازندگان این فیلم کوتاه هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه جشنواره عمار استان در مراسم مساجد و یادواره‌های شهدا این اثر را به صورت رایگان اکران کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها