رئیس مرکز بسیج وزارت بهداشت:

رمز پیروزی انقلاب وحدت در سایه رهبری ولایت فقیه است

رئیس مرکز بسیج وزارت بهداشت گفت: رمز پیروزی انقلاب وحدت در حوزه‌های مختلف اعم از مذهبی و قبیله‌ای در سایه رهبری ولایت فقیه است و اگر کشوری از این چارچوب خارج شود شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۹۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، مراسم گرامیداشت مدافعان حرم مدافعان وطن به همت مرکز بسیج وزارت بهداشت امروز در این وزارتخانه با حضور مسئولین، با حضور خانواده های معزز شهدا و رزمندگان مدافع حرم و مدافعان وطن در حوزه سلامت در سالن امام جواد(ع) برگزار شد.

صیاد یوسفی، رئیس مرکز بسیج وزارت بهداشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به روزهای حماسه‌آفرین ملت ایران و مقاومت در جنگ نابرابر گفت: در دوران دفاع مقدس دو مکتب غرب و تشیع انقلاب اسلامی ایران مقابل هم قرار گرفتند.

رئیس مرکز بسیج وزارت بهداشت افزود: در این دوران ملت ایران دو بار در برابر آمریکا ایستاد اول هنگام شکل گیری انقلاب و در مرحله بعد جنگ تحمیلی که غرب راه انداخت و کشوری نوپا را درگیر جنگ 8 ساله کرد.

یوسفی، با اشاره به ترس جوامع شرقی و غربی از انقلاب اذعان کرد: چرا که این انقلاب الگویی برای آزادی خواهان جهان بود و جوامع غربی با انواع دسیسه‌ها تمام تلاش خود را برای براندازی آن انجام دادند اما ملت ایران با ایستادگی خود در نهایت پیروز شد.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی در حال حاضر در ایران محدود نیست و به جهان گسترش یافته است که برای مقابله با آن غرب تلاش کرد مکتب جدیدی مثل داعش را راه اندازی کند تا اسلام غیرواقعی و تحریف شده را از طریق آن به جهان عرضه کند.

رئیس مرکز بسیج وزارت بهداشت رمز پیروزی انقلاب را وحدت دانست و گفت: تنها راه حفظ جمهوری اسلامی ایران وحدت در حوزه‌های مختلف اعم از مذهبی، قبیله‌ای و غیره در سایه رهبری ولایت فقیه است و اگر کشوری از این چارچوب خارج شود شکست خواهد خورد.

در ادامه این مراسم دکتر سیدعلی صدرالسادت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: شهدای دفاع مقدس دو ویژگی اساسی داشتند؛ یکی اینکه به اصول ثابتی مانند ارزش‌های دینی و انقلابی پایبند بودند و دیگری در پرتو اصول ثابتی که به آن اعتقاد داشتند و جان خود را در این راه فدا کردند، به منافع ملی به عنوان اصول متغیر می‌اندیشیدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: شهدا به درستی با ملاک اصول ثابت خود، منافع ملی را تشخیص می‌دادند و در چارچوب قانون، به تکلیف خود عمل می‌کردند بنابراین باید به ارزش‌ها توجه داشته باشیم.

صدرالسادت ضمن تاکید بر اهمیت تشخیص منافع ملی در دوره‌های مختلف، اظهار داشت: زمانی منافع ملی ایجاب می‌کند که با متجاوزین بجگیم، با تهاجم فرهنگی مقابله، تولید را رونق بخشیم، محرومیت‌زدایی و یا با قدرت‌های جهان مذاکرده کنیم بنابراین تشخیص مصالح و منافع عمومی بسیار مهم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از منافع حیاتی هستند که قابل مذاکره نیست اما برخی از منافع غیر حیاتی می تواند مورد بحث و مذاکره قرار گیرد اما بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، داشتن بصیرت بسیار مهم است.

همچنین در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده‌ی معظم شهدای حرم و رزمندگان دوران دفاع مقدس به نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی هنری نیز جوایزی اهدا شد.

 

ارسال نظرات