خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

هر حرکتی از سوی دشمنان با پاسخ دندان‌شکنی همراه خواهد بود

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح و ملت ایران گفت: هر حرکتی از سوی دشمنان با پاسخ دندان شکن ما همراه خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۲۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رزن که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از پیشکسوتان و بسیجیان در سپاه ناحیه برگزار شد، با تبریک هفته دفاع به بیان رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی بیان کرد: در ابتدای جنگ همه تصور می کردند ایران تنها با عراق در جنگ است اما بعد از مدتی متوجه شدند عراق تنها بازیچه‌ای دست استکبار جهانی است و ایران با استکبار جهانی در جنگ است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: ما در پایان جنگ از 11 کشور اسیر داشتیم و این موضوع بیانگر بزرگی کارنیروهای ایرانی بود.

وی خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس ایران در تاریخ بی نظیر بود چراکه در هیچ جای تاریخ ندیده‌ایم، هشت سال جنگ عظیمی طول کشیده باشد و حتی یک وجب از خاک ایران دست اجانب نیفتاده باشد.

مجیدی با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان اظهار داشت : یکی دیگر از شگفتی‌های جنگ، همان شکست حصر آبادان بود که سرآغازی بر دیگر پیروزی‌ها بود.

وی گفت : آبادان نزدیک‌ترین مرز به عراق است و عراقی‌ها توانسته بودند در مدت یک سال 300 درجه از این شهر را محاصره کنند و عملاً شهر در حال سقوط بود که با فرمان تاریخی امام (ره)، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان به این شهر وارد شدند و شکست حصر آبادان اتفاق افتاد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: امام (ره) فرمودند «ما می توانیم» و ما آن را به اثبات رساندیم امسال نیز به تأسی از آن، شعار«ما آماده ایم» برای هفته دفاع مقدس انتخاب شده تا به تمام دشمنان داخلی و خارجی که خیال خامی در سردارند بفهمانیم که همیشه برای مقابله با آنها آماده‌ایم.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح و ملت ایران خاطرنشان کرد: هر حرکتی از سوی دشمنان با پاسخ دندان شکن ما همراه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات