خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به شکست حصر آبادان گفت: این پیروزی مقدمه‎ای برای عملیات‎های بزرگ و سرنوشت ساز بعدی مانند طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۲۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار مظاهر مجیدی در یادواره 28 شهید اصناف شهرستان اسدآباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان بیان داشت: به دنبال فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اتحاد و یکپارچگی بین سپاه، ارتش و نیروهای مردمی، عملیات شکست حصر آبادان با موفقیت 100 درصدی انجام شد.

وی تصریح کرد: فرماندهان درصدد عمل به فرمایش حضرت امام(ره) بودند تا اینکه در 15 شهریور سال 60، طرح عملیات ثامن الائمه(ع) ریخته شد و در ساعت یک بامداد 5 مهر ماه، عملیات آغاز و بعد از 42 ساعت محاصره شکسته شد و این پیروزی مقدمهای برای عملیاتهای بزرگ و سرنوشت ساز بعدی مانند طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه از عملیات شکست حصر آبادان می توان درس های بسیاری گرفت، گفت: بزرگترین درس از این عملیات اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه دلاورمردان ایران اسلامی همواره و در هر عرصه ای پیروز میدان بوده و هستند، اظهار کرد: امروز پرچم سرافرازی ملت غیور ایران اسلامی بلندتر از قبل برافراشته شده است.

مجیدی سرافرازی امروز ملت ایران را نشات گرفته از خون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: اکنون باید قدردان ایثارگران باشیم و در مسیر شهدا برای تعالی کشور قدم برداریم.

وی همچنین به باشکوه برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: نهادینه سازی روحیه ولایت مداری، ایثار، مقاومت، شهادت طلبی و تبیین الگوی رفتاری رزمندگان با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی، جهادی و انقلابی، تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس و تداوم آن به عنوان الگوی راهبردی در زمان حال و آینده کشور از جمله راهبردهای برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: بازخوانی حوادث جنگ ملال آور است، اما برای حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس باید یادواره ها برگزار و خاطرات جنگ به بهترین شکل بازخوانی شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات