خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

ورود سپاه در توانمندسازی حاشیه‌های شهر همدان

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سپاه همدان مجاهدانه توانمندسازی حاشیه‌های شهر را کلید زده است، گفت: سپاه حجم بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهر را با روحیه جهادی، کمترین امکانات و حداقل منابع انجام داده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۶۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اکبر یونسی امروز در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به عملکرد سپاه انصارالحسین(ع) همدان در توانمندسازی نقاط حاشیه‌ای شهر اظهار کرد: در راستای تحقق این هدف در زمین اسلامشهر که از سوی شهرداری واگذار شده بود، سالن ورزشی احداث شده که 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی روزهای آینده به پایان خواهد رسید.

وی افزود: روند کار این سالن با کمبودها و مشکلات موجود به خوبی به فرجام رسیده است اما تنها دغدغه ما در این محدوده خیابان منتهی به سالن بوده که خاکی است و امکان تردد ندارد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سعی ما در ساخت این سوله بر این بوده که بتوان از آن حداکثر بهره‌وری و نتیجه را گرفت، عنوان کرد: با توجه به اینکه روند کار این سالن بسیار عالی و مطلوب دنبال شده، نقش خیابان منتهی به سالن در جذب افراد و حصول نتیجه مطلوب در منطقه بسیار مهم است و انتظار داریم شهرداری برای آسفالت مسیر همت گمارد تا اهداف اولیه احداث این مجموعه فرهنگی ورزشی محقق شود.

وی در ادامه به ساخت سالن ورزشی شهید همدانی در شهرک فرهنگیان اشاره و تصریح کرد: ساخت این سوله هم با 90 درصد پیشرفت روند مطلوبی داشته که ظرف یکی دو ماه آینده به پایان خواهد رسید و امیدوار هستیم در زمره افتتاحیه‌های هفته بسیج قرار گیرد و البته نگاه ما به این مجموعه تنها نگاه ورزشی نیست بلکه تمایل داریم با توجه به نزدیکی به ایام محرم در اجرای برنامه‌های مناسبتی این ماه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

یونسی با اشاره به دیگر زمین واگذار شده از سوی شهرداری گفت: این زمین در آیین‌روشن برای پروژه ایجاد استخر درنظر گرفته شده که از شهرداری نخست برای تمدید قرارداد آن و بعد برای افزایش متراژ درخواست همکاری داریم تا پروژه‌ای شایسته و برجسته ارائه شود.

وی افزود: روند ساخت سالن دیزج نیز به سرعت در جریان است و احداث مجتمع‌های شهید اشرفی اصفهانی و شهید قهاری نیز در حال پیگیری هستد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه سپاه همدان مجاهدانه توانمندسازی حاشیه‌های شهر را کلید زده است، گفت: سپاه حجم بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهر را با روحیه جهادی، کمترین امکانات و حداقل منابع انجام داده و این آمادگی را داریم تا در صورت حمایت شورای اسلامی شهر همدان و شهرداری در پروژه‌های دیگری نیز ورود کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات