خبرهای داغ:
شهردار کبودراهنگ از بهسازی پارک لاله شهرستان کبودراهنگ با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۰۱۸۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

رضا بلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با بیان اینکه تأمین رفاه شهروندان از بزرگ‌ترین اقدامات شهرداری است، اظهار کرد: مسئولان این ارگان با اتخاذ سیاست‌های مختلف نسبت به ارائه خدمات امکانات هرچه بیشتر رفاهی گام برمی‌دارند.

وی افزود: همه اقدامات شهرداری به منظور رفع نیازهای زندگی شهروندان و تامین منابع مالی در راستای اجرای طرح و برنامه‌های هدفمند برای پاسخگویی نیازهای مردم صورت می‌گیرد.

شهردار کبودراهنگ با اشاره به جدولگذاری معابر سطح شهر به طول 4 هزار متر با اعتبار 3 میلیارد ریال تصریح کرد: از دیگر اقدامات آسفالت معابر شهر کبودراهنگ بوده که به دو صورت فینیشر و دستی صورت گرفته است.

وی افزود: پخش آسفالت معابر به صورت فینیشر به میزان 5 هزار و100 تن با اعتبار 7 میلیارد و 300 میلیون ريال و پخش آسفالت به صورت دستی به میزان یک هزار و 850 تن با اعتبار 3 میلیارد ريال انجام شده است.

بلالی با اشاره به پیاده‌روسازی معابر سطح شهر به طول 6 هزار مترمربع با اعتبار 3 میلیارد ریال گفت: خط کشی معابر نیز به متراژ 35 کیلومتر با اعتبار 200 میلیون ريال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه بهسازی پارک لاله با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در حال انجام است، بیان داشت: تکمیل المان شهدا با اعتبار یک میلیارد ريال، خرید یک هزار و 500 مترمربع موزاییک با اعتبار 100 میلیون ريال، دیوارکشی گلزار شهدا به طول 245 متر با اعتبار 2 میلیارد ريال و مبلمان خیابان مطهری به طول 360 متر با اعتبار 250 میلیون ريال از دیگر برنامه‌های شهرداری در طی سال جاری است.

شهردار کبودراهنگ با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون در خیابان امام(ره) هیچ بازسازی صورت نگرفته بود، گفت: در همین راستا طی سال جاری 5 هزار مترمربع پیاده‌رو خیابان امام(ره) این شهر با 3 میلیارد و 500 میلیون ريال جالیز شد.

وی با اشاره به آسفالت پد امداد هوایی کبودراهنگ با اعتبار بیش از 400 میلیون ریال و 255 تن آسفالت افزود: خیابان شهید مطهری با احداث راه بند و خط کشی به متراژ یک هزار و 100 متر و پخش 370 تن آسفالت با اعتبار 528 میلیون ريال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

بلالی خاطرنشان کرد: امید است با اقدامات شایسته و به موقع در راستای حل مشکلات و نواقص منطقه منجر به توسعه، پیشرفت و آبادانی منطقه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات