خبرهای داغ:
شهردار ملایر مطرح کرد

خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه شهر گفتمان امروز شهرداری ملایر

شهردار ملایر با بیان اینکه با توجه به کاهش شدید درآمدها، شهرداری از هیچ خدمتی به ویژه به مناطق پایین کوتاهی نمی‌کند، گفت: گفتمان امروز در شهرداری ملایر خدمت رسانی به مناطق حاشیه شهر است.
کد خبر: ۸۷۲۱۶۹۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، علیرضا رضایی امروز در نشست با حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نمایند ه مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرداری‌ها در سطح کشور متولی مشخصی ندارند و امروز نیز با قوانین سال ۱۳۳۴ اداره می‌شود و در خصوص درآمدهای پایدار در شهرداری‌ها فکری نشده است.

وی افزود: وابستگی شهرداری به درآمدهای ناپایدار معضل اصلی درآمدی شهرداری است و اگر وضع به همین منوال باشد در آینده بسیاری از شهرداری‌ها باید اعلام ورشکستگی کنند.

شهردار ملایر اظهار داشت: در شهر ملایر اجماعی بین نخبگان در خصوص توسعه شهر وجود ندارد و رکود اقتصادی همه‌گیر در کشور، از مدت‌ها قبل دامن شهرداری‌ها را گرفته است.

وی ادامه داد: سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری با اینکه جزو دستگاه‌های خدمت‌رسان هستند ولی دارای بدهی‌های هنگفت مالیاتی هستند که عمدتا مربوط به سال‌های گذشته است که باید بخشیده شود.

رضایی با بیان اینکه با توجه به کاهش شدید درآمدها، شهرداری از هیچ خدمتی به ویژه به مناطق پایین کوتاهی نمی‌کند، گفت: گفتمان امروز در شهرداری ملایر خدمت رسانی به مناطق حاشیه شهر است.

* گام محکم شهرداری برای مدیریت پسماندها در شهر ملایر

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به دفع پسماند و گام محکمی که شهرداری ملایر در مدیریت آن برداشته است، گفت: این حرکت از اولویت‌های مهم در راستای توسعه ملایر است.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه افزود: لایحه مدیریت یکپارچه شهری که از دغدغه‌های اساسی و مورد نیاز توسعه شهری توسط شهرداری است با جدیت در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: عزم نمایندگان مردم ملایر نیز در راستای صرف درآمدهای اوقاف در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار