خبرهای داغ:

ولایت فقیه، معنویت و اتحاد رموز پیروزی انقلاب اسلامی است

عباس تیموری راوی دفاع مقدس گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران سه شاخصه ولایت فقیه، معنویت و اتحاد و یکپارچگی است.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۰۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، راوی دفاع مقدس در همایش نقش اصناف در 8 سال دفاع مقدس گفت: جنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی بازاریان شکل گرفته است چرا که امام هر زمان که می خواست شاه را تهدیدکند او را تهدید به تعطیلی بازار کرد. بازاریان در دوران دفاع مقدس نیز در گام اول اعتبار و نیروهای متخصص خود را به جنگ فرستادند.

عباس تیموری در خصوص نقش استکبار برای مخدوش کردن دفاع مقدس گفت: استکبار در زدودن حافظه تاریخی ملت ها تلاش بسیار کرده است و اکنون نیز درصدد است که دفاع مقدس را که بهترین الگوی جوانان ماست را از ذهن و قلب ما پاک کند.

وی با اشاره به این که ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دنیا ایستاده است گفت: 14 نظریه پرداز بزرگ دنیا معتقدند که ایران اسلامی در جنگ دفاع مقدس به عنوان یک کشور جهان سومی در برابر نه تنها عراق بلکه کل دنیا ایستاده است امروز عرصه جنگ فرهنگی نیز نیاز به مدیریتی  همانند جنگ سخت دارد.

راوی دفاع مقدس رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران سه شاخصه ولایت فقیه، معنویت و اتحاد و یکپارچگی عنوان کرد.

تیموری در خصوص مولفه های دفاع مقدس گفت: یکی از مولفه های پیروزی جنگ دردفاع مقدس ایران اسلامی جوان گرایی بود که اکنون فراموش شده است جوان را باید باورکرد چه بسیار جوان هایی بودند که فرمانده عملیات های مختلف  بزرگ قرارمی گرفتند.

تیموری در خصوص وظیفه ما در دنیای امروز گفت: امروز وظیفه ما نگاه به اقتصاد درون و الگو گرفتن از دفاع مقدس است.

جهاد موجب عزت اسلام است.

امام جمعه فردوس  گفت : امروز اگر عزت داریم ودشمن در مقابل انقلاب ما تواضع می کند تنها به خاطر جهاد است چرا که جهاد است که موجب عزت اسلام است.

حجت الاسلام بابایی در ادامه تاکید کرد: افرادی که اهل جهاد نیستند و می گذارند که کیان اسلامی زیر سوال برود اینان ذلیل می شوند.

وی با اشاره به نقش اصناف در دوران دفاع مقدس گفت: نقش اصناف در خدمت رسانی به رزمندگان 8 سال دفاع مقدس کمتر از شهدا نیست و اصنافیان باید به خود ببالند.

بابایی با اشاره به عرصه جنگ نرم دنیای امروز گفت: اگر یک روزی جبهه ما نیاز به توپ و تانک داشت امروزعرصه جنگ نرم ما به سرمایه گذاری نیاز دارد و برای پاسخ گویی به شبهات ایجاد شده توسط دشمن در خصوص ولایت و بسیاری دیگر از مسائل نیاز است هزینه کنیم.

در پایان از تعدادی از خانواده شهدای اصناف به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها