مسئول بسیج ویژه سازمان تامین اجتماعی کشور مطرح کرد:

خدمات رایگان به زوار عتبات عالیات در پیاده‌روی اربعین

مسئول بسیج ویژه سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: مقرر شده که سازمان تامین اجتماعی در آستانه اربعین به مدت 4 تا 5 روز به زوار پیاده عتبات عالیات خدمت رسانی کند و خدماتی مانند ویزیت و دارو را ارائه دهد.
کد خبر: ۸۷۵۱۴۸۲
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محمد تقی خسروانی مقدم، مدیر کل درمان استان تهران درباره پیشرفت سازمان تامین اجتماعی پس از سالیان جنگ تحمیلی گفت: در دوران دفاع مقدس تمامی ارگان‌ها دخیل بوده‌اند و فعالیتها حتی پس از دوران جنگ نیز ادامه داشته است؛ در این باره سازمان تامین اجتماعی نیز مانند هر سازمان دیگری ثابت قدم و استوار در عرصه وارد شده است.

سازمان تامین اجتماعی با فعالیت‌های مستمر خدمات شایانی به جانبازان جنگ تحمیلی ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی دارای بخشهای بیمه‌ای و درمانی است، بیان کرد: در بخش درمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن سازمان تامین اجتماعی بسیار نقش موثری داشته و با فعالیت‌های مستمر خدمات بسیار شایانی به جانبازان جنگ تحمیلی ارائه کرده است.

خسروانی مقدم، تصریح کرد: در حال حاضر با تشکیل مرکز بسیج جامعه پزشکی در سازمان تامین اجتماعی که به همت دکتر محمد رئیس زاده و دکتر نوربخش شکل گرفت، حرکت نو و به روزی اتفاق افتاده است تا در قسمتهای درمانی به عنوان یک بال بتوانیم کمک بسیج کارگری و کارمندی باشیم و امیدواریم تا امور هرچه زودتر تسریع شود.

مدیر کل درمان استان تهران در ادامه افزود: در راستای این همکاری حرکتهای لازم انجام شده و مرکز بسیج جامعه پزشکی در اداره کل استان تهران از دو ماه گذشته آغاز به فعالیت کرده است همچنین دومین جلسه استانی نیز برگزار شده و مراکز استانی نیز در حال اجرای کار هستند.

وی درباره سایر فعالیتهای انجام شده در سازمان تامین اجتماعی گفت: از اقدامات بعدی می‌توان به فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی در هفته دفاع مقدس، هفته بسیج همچنین تاسیس دارالقرآن اشاره کرد و اقدامات فرهنگی نیز پررنگ انجام می‌شود.

مسئول بسیج ویژه سازمان تامین اجتماعی کشور ادامه داد: از هم‌اکنون در حال برای اربعین فعالیت هستیم به این شکل که قرار است در کنار دو شهر مرزی به زائران خدمت رسانی کنیم همچنین همگی در موضوع پدافند غیرعامل و بحران‌ها در محورهای مختلف در حال فعال سازمانی
هستیم.

وی تاکید کرد: در دومین جلسه شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی سازمان تامین اجتماعی این طرح مصوب شد و کارگروه‌ها مشخص شده است تا یک حرکت مثبت رو به جلو باشد که با نگاه ویژه به مقوله تخصصی درمان و بحران بتوانیم خدمات شایانی را به مردم اراد دهیم.

خسروانی مقدم، درباره برپایی مراسم ویژه در دو شهر مرزی در آستانه اربعین گفت: مقرر شده که سازمان تامین اجتماعی به مدت 4 تا 5 روز به زوار عتبات عالیات خدمت رسانی کند و خدماتی مانند ویزیت و دارو را به زائرانی که پیاده تشرف پیدا می‌کنند را ارائه دهد.

مدیر کل درمان استان تهران خاطر نشان کرد: کارگروهی تشکیل دادیم تا خدماتی مانند پزشک عمومی و متخصص، دارو، چادر و کانتینر در وسع خود به هموطنان ارائه دهیم.
ارسال نظرات