خبرهای داغ:
مسئول حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سرایان:

حماسه آفرینی برای پیشرفت کشور با روحیه خودباوری در دوران دفاع مقدس

مسئول حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سرایان گفت: با روحیه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می شود در پیشرفت مسائل اقتصادی ، سیاسی و نظامی امروز در کشور حماسه آفرینی کرد .
کد خبر: ۸۷۵۰۵۹۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ عظیمی در جمع بسیجیان این شهرستان اظهارداشت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان دوران بسیار خوب ومقدس است که باعث پیدایش افقی روشن در تاریخ انقلاب شد.

مسئول حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سرایان گفت: دوران دفاع مقدس بود که به مردم یاد داد تا با اطاعت از رهبری خود و وحدت و همبستگی و خودباوری برگرفته از تقوای الهی می توانند در برابر همه زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستند و امروز نیز زیر چتر ولایت زمینه ظهور آقا امام(عج) زمان را فراهم می سازند.

وی ادامه داد: واژه و کلمه مقدس برای این هفته بخاطر این بکار برده شده است که پس از پیروزی انقلاب مردم ما از خواب غفلت بیدار شدند وبا بدست آوردن استقلال همه جانبه بفرمان رهبر وزعیم خودشان در مقابل تمامی هجمه های استکبار جهانی ایستادند.

عظیمی عنوان کرد: رزمندگان و شهداء از بهترین نعمت خدادادی خود یعنی جانشان گذشتند وزمینه های رشد وشکوفایی ورسیدن به قله های وسیع ترقی را برای ملت به ارمغان آوردند.

وی یادآور شد: دفاع مقدس به ما یادداد که اگر همه ما ید واحدی باشیم واز رهنمودهای ولی امرمان اطاعت کنیم می توانیم در مقابل تمام دنیا بایستیم ونقشه های شوم آنها را نقش برآب سازیم .

وی با بیان اینکه با روحیه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روحیه می شوددر پیشرفت مسائل اقتصادی ، سیاسی ونظامی حماسه آفرینی کرد، گفت: اگر ما در مقابل توانستیم ایستادگی ومقاومت کنیم ودشمن را شکست دهیم به این معنا نیست که دشمنان ما را رها کردند .

عظیمی تاکید کرد : یقین بدانید که استکبار برنامه ریزی می کند که چگونه بتواند حکومت اسلامی را ساقط کند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام برای جوانان ونوجونان ما نقشه های شوم دیگری را طراحی کرده اند، عنوان کرد: آنها در برخی عرصه ها بویژه مسائل فرهنگی به موفقیت هایی هم رسیده است.

مسئول حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان سرایان گفت: جوانان ونوجوانان هوشیار باشند خدای ناکرده فرمایشات امام خامنه ای از تریبون ها فقط گفته شود ولی در عرصه عمل اجرا نشود.

وی با تاکید براینکه فصل الخطاب همه برنامه های کشور رهنمودهای مقام معظم رهبری می باشد، گفت: هرجا که مسئولین ما ازخط قرمزهای رهبری عدول نموده اند با چالش روبرو شده اند ودشمن چندین قدم به جلو آمده است.

وی عنوان کرد: دنیا بداند که این سرزمین راحت به این پیشرفت نرسیده است خون هزاران هزار شهید گرانقدر باعث عزت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

عظیمی ادامه داد: خاندان معزز شهداء وبسیجیان وایثارگران وملت شریف ایران هیچگاه از موضع بحق خود که استکبار ستیزی در راس آن قرار دارد کوتاه نخواهندآمد.

در پایان این مراسم به 35 نفر از شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه جوایز نفیسی اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها