خبرهای داغ:
مسؤول کمیته پشتیبانی مسابقات قرآن سمنان تأکید کرد

لزوم توجه به ترویج اصولی و علمی آموزه‌های قرآنی/ فرهنگ بر سایر حوزه‌ها برتری داده شود

مسؤول کمیته پشتیبانی مسابقات قرآن کریم استان سمنان بر لزوم توجه به ترویج اصولی و علمی آموزه‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: امروز باید فرهنگ بر سایر حوزه‌ها برتری داده شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۱۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت‌الله طبسی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، درباره اهمیت قرآن در زندگی و لزوم نشر فرهنگ قرآنی اظهار داشت: امروز ضرورت ترویج آموزه‌های دینی و فرهنگ قرآنی که همواره اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بر آن توجه ویژه می‌کردند و در روایات و احادیث بسیاری، توجه به قرآن کریم و کلام الهی سفارش شده است، دیگر بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: در برهه کنونی که ایران اسلامی از همه‌سو آماج حملات نرم و توطئه‌های رسانه‌ای و اجتماعی دنیای معاند اسلام قرار گرفته است، بدون تردید، ترویج اصولی و علمی آموزه‌های قرآنی می‌تواند راهی برای پیشبرد اهداف اسلام مبین و نیز خنثی‌سازی دسیسه‌های پی‌درپی دشمن باشد.

مسؤول کمیته پشتیبانی مسابقات قرآن کریم استان سمنان اضافه کرد: فرهنگ امروز در زمره بخش‌های مظلوم جامعه قرار دارد که با پرداختن بیش از پیش به آن، می‌توان بسیاری از گرفتاری‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های بخش‌های مختلف را از بین برد.

طبسی بیان کرد: امروز اگر فرهنگ بر سایر حوزه‌ها از جمله رویکرد اقتصادمدارانه غالب شود، می‌تواند اثربخشی صدچندانی پیدا کند و این تأثیرات شگرف، قادر خواهد بود بخش‌های دیگر را نیز به دنبال خود ترمیم و اصلاح کند و زمینه‌ساز رشد و تعالی ایران اسلامی و مردم خوب کشورمان شود.

وی اظهار داشت: تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب همواره علیه کشورمان وجود داشته است و امروز تنها شکل و ظاهر آن فرق کرده و برخورد منطقی و قوی با این نوع تهدیدها، نیازمند اهرمی است که بتواند با اقتدار، جلوی زیاده‌‌خواهی‌های دشمن را بگیرد و این اهرم قوی چیزی جز قرآن کریم و کلام الهی نیست.

مسؤول کمیته پشتیبانی مسابقات قرآن کریم استان سمنان گفت: نشر فرهنگ قرآنی امروز می‌تواند کشور را مقابل انواع شبیخون فرهنگی و اقسام جنگ نرم بیمه کند و این از سفارش‌های اکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که باید بدان عنایت داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها