خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان؛

ما تحت فرمان ولی فقیه هستیم و از خواص آلوده دستور نمی گیریم/افرادی در جهادکبیر پیروزند که دنبال گمنامی باشند نه خوش نامی

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت:جهاد کبیر اخلاص می خواهد و افرادی در این مسیر پیروزند که دنبال گمنامی باشند نه خوش نامی.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۶۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا در گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه گرگان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد : بعضی ها مدعی هستند که ما نیروی نظامی نیاز نداریم و ژاپن را مثال می زنند در حالی که نمی دانند ژاپن در جنگ جهانی دوم شکست خورد و کشورهای سلطه گر به او اجازه داشتن ارتش را نداده اند.
وی در پاسخ به کسانی که بیان می کنند نیاز به نیروی نظامی نداریم گفت : ما تحت فرمان ولی فقیه هستیم و از خواص آلوده بی بصیرت دستور نمی گیریم.
جانشین سپاه نینوا گلستان در ادامه با اشاره به اینکه برخی ادعا می کنند که سایه جنگ در سایه گفتگو از این کشور برداشته شده است اذعان کرد : سایه جنگ به دلیل ایمان و اعتقاد به خداوند منان و آمادگی نیروهای نظامی و عاشقان پابه رکاب برای مبارزه باآمریکاست که از سر این کشور برداشته شده است نه چیز دیگری .
سرهنگ کریمی اول همچنین خطاب به پاسداران سپاه ناحیه گرگان گفت : وظیفه سپاه تنها نظامی گیری نیست بلکه باید مسائل کشور را برای لایحه های مختلف مردم تبیین و روشنگری کنند زیرا اگر این روشنگری صورت نگیرد حادثه کربلا تکرار خواهد شد .
وی درادامه بیان کرد : عده ای قصد دارند دشمنی مانند آمریکا را در قالب دوست به ما نشان دهند و این آغاز یک انحراف بزرگ است و اگرجامعه ای دچار انحراف بشود بازگرداندن آن در مسیر اصلی خسارات زیادی را در پی خواهد داشت.
دکتر کریمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شاخصه سست نشدن اراده ها در جهاد کبیر گفت :حتی در جنگ فیزیکی اگر اراده یک ارتش و یک ملت شکسته شود خود به خود پیروزی نصیب دشمن خواهد شد.
جانشین سپاه نینوا همچنین ابراز داشت :امروز در حالی در جنگ اراده ها هستیم که دشمن دارای تمام توان نظامی و رسانه ای  است و ابزارهای عملیات روانی را نیز در اختیار دارد و باید مراقب بود که اراده افراد در برابر این هجمه فرهنگی سست نشود .
وی در پایان متذکر شد : جهاد کبیر اخلاص می خواهد و افرادی در این مسیر پیروزند که دنبال گمنامی باشند نه خوش نامی.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار