خبرهای داغ:
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود:

دانشجویان تحقیق و علم‌آموزی را توأم با تدین و معنویت دنبال كنند

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: دانشجویان باید دارای دو ویژگی تحقیق و علم‌آموزی، روحیه تدین و معنویت باشند که این دو باید بدون تفکیک از هم دنبال شوند.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۰۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود اظهار کرد: بار دیگر فصلی از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.

یونس آبادی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید دارای دو ویژگی تحقیق و علم‌آموزی، روحیه تدین و معنویت باشند که این دو باید بدون تفکیک از هم دنبال شوند.

وی تصریح کرد: دانشجویان علاوه بر آن در کنار فراگیری دانش و تحصیل علم به تهذیب و تزکیه نفس نیز توجه جدی کرده تا در آینده منشأ خیر و تحول در جامعه بشری شوند.

یونس آبادی تقارن هفته دفاع مقدس را با بهار دانش و تعلیم و تربیت گرامی داشته و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان عزیز و بویژه دانشجویان جدیدالورود، تبریک گفت و عنوان کرد: امید است این تقارن و همزمانی خجسته، آغازی بر یک حرکت پرشتاب علمی و شکوفایی و بالندگی کشور عزیزمان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها