خبرهای داغ:

همایش ستارگان خاک با موضوع دفاع مقدس در اندیمشک برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک خبر داد آغاز به کار «همایش ستارگان خاک» با موضوع دفاع مقدس در اندیمشک به گزارش اندیمشک جوان علی بازگیر از آغاز به کار «همایش ستارگان خاک» با موضوع دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۹۹۳۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

علی بازگیربا گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و اشاره به رشادت ها و ایستادگی ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدسگفت: اولین همایش ستارگان خاک با عنوان پاسداشت ۸ سال دفاع مقدس در اندیمشک شروع شد.

وی با اشاره اینکه علاوه بر اندیمشک در چند شهرستان دیگر نیز در این برنامه برگزار می شود ، افزود: هنرمندانی از شهرستان‌های سوسنگرد، شوش و دزفول در این همایش آثار خود را به نمایش در خواهند آورد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک تصریح کرد: این همایش برنامه های متنوعی از قبیل اجرای ۵ نمایشنامه، خوانش شعر، نمایشنامه‌خوانی، سخنرانی پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و روحانیون به همراه پرسش و پاسخ در قالب موضوعات دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، هنر دینی و اسلامی برگزار خواهد شد.

این برنامه‌ها با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان، انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک و با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت ۵ شب از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در محل تالار خورشید (پلاتوی خانه هنر) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها