خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

باغ موزه دفاع مقدس خوزستان باید به عنوان پروژه ای ملی مطرح شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت:باغ موزه دفاع مقدس خوزستان باید به عنوان یک پروژه ملی مطرح شود و آثار این باغ موزه برای تمام کشور است.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۱۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

به گزارش بسیج منطقه خوزستان، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در نشست هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس خوزستان که چهارشنبه شب (31 شهریورماه) در محل بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ایام دفاع مقدس خاطراتی را تداعی می کند که هرگز از ذهن نمی رود و امیدواریم که بتوانیم دین خود را نسبت به این حادثه ادا کنیم و این پیروزی ها را حفظ کنیم.

وی افزود: یکی از روش های حفظ این پیروزی ایجاد موزه است و با توجه به اینکه مرکز عمده جنگ در خوزستان بوده، ایجاد باغ موزه بسیار ضرروی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با ابراز نارضایتی از تاخیر در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس خوزستان گفت: شاهد آن هستیم که در استان های دیگر در سال های گذشته موفق شدند که باغ موزه های دفاع مقدس را ایجاد کنند اما در خوزستان ایجاد باغ موزه با تاخیر مواجه بود و این تاخیر خوب نبوده و نباید رخ می داد.

آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: اکنون شرایط بهتری است و امید بسیاری داریم که در خصوص ایجاد باغ موزه دفاع مقدس به نتیجه مطلوب برسیم. این مساله را بسیار مهم می دانیم و از تاخیر آن ناراحت هستیم.

وی گفت: باید کارها سریعتر انجام شود و جبران مافات صورت بگیرد. باغ موزه دفاع مقدس عاملی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس از نسل های قدیم به نسل های جدید است و تاثیر بسیاری در این خصوص دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حضور دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در این نشست عنوان کرد: باغ موزه دفاع مقدس خوزستان باید به عنوان یک پروژه ملی مطرح شود و آثار این باغ موزه برای تمام کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها