خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با شهید منا:

جریان منا، شمارش معکوس رژیم منحوس سعودی است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با خانواده شهید محمدرضا جلالی(شهید منا)، گفت: جریان منا آغاز شمارش معکوس حیات رژیم منحوس سعودی است.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۴۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای منا، افزود: رژیم آل سعود دربست در اختیار استکبار بوده و در حال سقوط است.

وی با اشاره به زیاده گویی های سعودی ها نسبت به کشورمان و تحلیل کارشناسان نظامی غرب درباره جنگ ایران و عربستان، اظهار داشت: آن ها به این نتیجه رسیدند که هرگز نباید این اتفاق بیفتد چراکه موجب خواهد شد، استکبار جهانی عربستان به عنوان اصلی ترین پایگاه خود در منطقه را از دست بدهد.

کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده و در وسط میدان جنگ قرار داریم، تاکید کرد: باید روحیه استکبارستیزی خود را در مقابل یزیدیان زمان فراموش نکرده و با تقویت روحیه جهادی و عمل انقلابی، در برابر آن ها بایستیم.

وی همچنین در دیدار با خانواده روانشاد یعقوب اقبالیان، با بیان اینکه مدیون شهدا و ایثارگرانی همچون اقبالیان هستیم، خاطرنشان کرد: اقبالیان از الگوهای اخلاقی در امر مدیریت بودند که با وجود فشارهای کاری زیاد، همیشه متانت و آرامش خود را حفظ می کردند و این حاکی از ایمان عمیق وی بود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که نباید بگذاریم پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی فراموش شوند، یادآوری کرد: اقبالیان از چنان تواضعی در دوران حیات خود برخوردار بودند که حتی جانبازی آن ها نیز گمنام مانده است.

 

جمعی از مسئولان سپاه عاشورا به مناسبت هفته دفاع مقدس، امروز با حضور در منزل شهید محمدرضا جلالی و یعقوب اقبالی، با خانواده آن ها دیدار کردند.

ارسال نظرات