خبرهای داغ:

نمایشگاه فروش لوازم التحریر ایرانی در باغملک

عرضه کالای ایرانی با الگوهای اصیل ایرانی شرایط را برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن تفکر خودکفا شدن در نسل های جدید را کم کم فراهم میکند.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۷۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
روزهای منتهی به مهر و بازگشایی مدارس  برای بیشتر کودکان بوی کتاب، دفتر و مداد رنگی‌های نو می‌دهد و مثل همیشه ذوق خریدن نوشت‌افزار و دفترچه‌های فانتزی کودکان را به مغازه‌های لوازم‌التحریر می‌کشاند. اغلب هم دوست دارند تصویر شخصیت‌های محبوب‌شان را روی این لوازم التحریر ببینند.

 

تصاویر شخصیت های کارتون های غربی در این میان بیشتر خودش را نشان می دهد و اگر سری به نزدیک ترین نوشت افزار بزنید می بینید که الگوهای اصیل ایرانی مظلوم واقع شدند و کم کم جای خود را به شخصیت های انیمیشن غربی داده اند .

 

این روزها بازار باغملک هم رنگ و بوی مدرسه گرفته است و دانش آموزان به همراه والدین سرخوش از بازگشایی مدارس به دنبال تهیه لوازم مورد نیاز خود با سلیقه شخصی هستند و  با توجه به شخصیتی که ذهنش درگیر آن است به دنبال تهیه لوازمی هستند که جلوه گر آن شخصیت کارتونی باشد.

 

در این میان برخی نمایشگاه ها و فروش های ویژه نیز در آستانه شروع مدارس در برخی از شهرستان ها راه اندازی شده که لوازم مورد نیاز دانش آموزان را با قیمت مناسب تری عرضه می کند و باغملک نیز در لیست این شهرستان ها قرار گرفت و نمایشگاهی کوچک اما متفاوت در زمینه عرضه لوازم تحریر مدرسه برپا کرده است.

 

تفاوت از این حیث که تمام محصولات این نمایشگاه ایرانی و با مارک و تصاویر الگوهای اصیل ایرانی خودنمایی می کنند و والدین بدون دغدغه و نگرانی از ورود شخصیت های غربی به  ذهن فرزندشان لوازم مورد نیاز خود را از این نمایشگاه تهیه کنند.

 

 نمایشگاه عرضه کتاب و نوشت افزار به همت چند جوان فعال و فرهنگی شهرستان برپا شد ودر این نمایشگاه علاوه بر لوازم التحریر ایرانی  چندهزار جلد کتاب به فروش می رسد.

 

میلاد مرادی شهریاری مسئول برگزاری این نمایشگاه در این خصوص بیان داشت : هدف ما از این کار گسترش فرهنگ کتابخوانی،  آشنایی و تشویق شهروندان به خصوص علاقمند کردن کودکان و نوجوانان به کتاب و مطالعه است.  

 

مرادی شهریاری هدف از عرضه محصولات ایرانی را این گونه عنوان کرد: یقینا فروش محصولات ایرانی حمایت از اقتصاد داخلی ست و با این کار جوانان دست به عمل می شوند و مردم هم به این باور می رسند که ما هم می توانیم محصولاتی  با کیفیت مشابه محصولات خارجی تولید کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه گاهی اوقات قدرتی که قلم دارد شاید اسلحه نداشته باشد گفت :ما به جای عرضه ماهی شرایط ماهیگیری را فراهم میکنیم پس قطعا عرضه کالای ایرانی با الگوهای اصیل ایرانی شرایط را برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن تفکر خودکفا شدن در نسل های جدید را کم کم فراهم میکند.

 

گفتنی ست این نمایشگاه از ۲۰ شهریور کار خود را در کتابخانه عمومی ارمغان آغاز کرده است و تا ۱۰ مهر ماه محصولات خود رابا ۲۵ درصد تخفیف به شهروندان عرضه می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها