خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

همکاری سپاه نهاوند در اجرای طرح آبادانی و توسعه بخش خزل شرقی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: سپاه همیشه برای خدمت‌رسانی به مردم آماده است و در راستای اجرای طرح توسعه و آبادانی با همه دستگاه‌های شهرستان همکاری خواهد کرد که نتیجه این همکاری توسعه بخش خزل شرقی است.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۸۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جلسه بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند خدمت‌رسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته را وظیفه ذاتی سپاه عنوان کرد و گفت: در اجرای طرح آبادانی و توسعه همکاری و هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان با سپاه، باعث پیشرفت کار می‌شود.

اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح در هر شهرستان مشمول طرح قرارگاهی تشکیل می‌شود که شامل کمیته‌های مختلفی است که مسئولیت این قرارگاه با سپاه است.

وی گفت: کمیته‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، آموزشی و بهداشتی و سایر کمیته‌های مرتبط با اجرای این طرح به‌عنوان زیرمجموعه این قرارگاه کار خواهند کرد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: سپاه همیشه برای خدمت‌رسانی به مردم آماده است و در راستای اجرای طرح توسعه و آبادانی با همه دستگاه‌های شهرستان همکاری خواهد کرد که نتیجه این همکاری توسعه بخش خزل شرقی است.

بخشدار خزل نیز در این جلسه گفت: دهستان خزل شرقی از مناطق بسیار محروم شهرستان نهاوند است که با اجرای این طرح گام‌های مثبتی در راستای اشتغال خانواده‌ها و استفاده از پتانسیل‌های این منطقه برداشته خواهد شد.

فرهاد جهانیان اظهار داشت: این دهستان در بخش گردشگری، مشاغل خانگی، صنایع کوچک تبدیلی و کشاورزی و دام‌پروری دارای ظرفیت‌های بسیار بالقوه‌ای است که باید با برنامه‌ریزی صحیح آن‌ها را به فعالیت برسانیم.

وی افزود: به‌سرعت پتانسیل‌های هر روستا را بامطالعه و تحقیق جمع‌آوری خواهیم کرد و از این فرصت خوب که توسط سپاه ایجادشده است برای توسعه زیرساخت‌ها و آبادانی بخش خزل شرقی استفاده خواهیم کرد.

بخشدار خزل گفت: با بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم و انجام خواهیم داد طرح‌های مهم و دارای اهمیت را در یک دفترچه جمع‌آوری خواهیم کرد و برای اجرا در اختیار بسیج سازندگی قرار می‌دهیم تا به‌سرعت کارها پیش رود.

وی اظهار داشت: در این دهستان 32 روستا وجود دارد که در بعضی از آن‌ها به خدمات زیربنایی مانند جاده‌سازی، بهسازی روستاها، تعمیر قنوات، کانال‌های آب‌رسانی، بخش بهداشت و درمان و مشکلات بخش عمرانی و کشاورزی نیاز هست که باید از فواید طرح توسعه و آبادانی در این زمینه‌ها به‌خوبی بهره ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات