خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان مطرح کرد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: رشد بیش از پیش رده‌های نمایندگی برای تحقق اهداف عالی نمایندگی ولی فقیه و توسعه شایستگی سازمانی همراه با ارتقای فرهنگ بسیجی از اهداف جشنواره مالک اشتر سپاه استان همدان است.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۰۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در ششمین جشنواره مالک اشتر دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) که در سالن شهید شهبازی و با حضور کارکنان نمایندگی برگزارشد، اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر در راستای منویات مقام معظم رهبری و تقویت مجموعه مدیران در سپاه است که همه باید همت گمارده و با ارسال گزارشات متقن و دقیق و واقعی نسبت به تکمیل گزارشات اقدام کنیم.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: رشد بیش از پیش رده‌های نمایندگی برای تحقق اهداف عالی نمایندگی ولی فقیه و توسعه شایستگی سازمانی همراه با ارتقای فرهنگ بسیجی از اهداف این جشنواره است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: ارتقا سطح خودآگاهی و خودارزیابی در سنجش عملکرد رده‌ها در نظامند کردن فرایند ارزیابی و صدور کارنامه یگانی در شبکه نمایندگی نیز از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: همچنین این جشنواره در راستای بالا بردن روزافزون تجربیات و آشنایی بیشتر با معایب و نواقص و نارسایی‌ها و کاستی‌ها به صورت واقعی و نه به صورت سطحی برگزار می‌شود.

گنجعلی آشنایی و آگاهی کامل مسئول هر دره نسبت به وظایف و ماموریت‌های محوله را نیز از اهداف دیگر جشنواره مالک اشتر برشمرد.

دبیر جشنواره مالک اشتر دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان نیز در ادامه این جشنواره را به عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا عنوان کرد و افزود: همه سال بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی کارگروه‌ها تخصصی اشراف در سازمان‌های نیرو های مسلح به منظور توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و مسئولین دفاتر نمایندگی رده موفق و برتر در سطوح مختلف برگزار می‌شود.

حمیدرضا عسگری جشنواره مالک اشتر ر ا از مهمترین برنامه‌ها در ارزیابی عملکرد مدیران در طول سال برشمرد و گفت: بر اساس ارزشیابی‌های کارشناسان استانی از 20 رده برتر که عملکرد شایسته‌ای در سال 94 داشته‌اند در این جشنواره تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات