خبرهای داغ:
رئیس موسسه الزهرا(س) قم:

۵۰۰ جهیزیه توسط موسسه الزهرا(س) عید غدیر به زوج‌های جوان تحویل داده می‌شود‌

رئیس موسسه الزهرا(س) با اشاره به اقدامات موسسه الزهرا(س) برای تهیه جهیزیه زوج‌های نیازمند گفت: موسسه الزهرا(س) با توجه به ظرفیت‌های موجود ۵۰۰ جهیزیه بدون کارمز وبه صورت نقد و اقساط تا عید غدیر آماده می‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۷۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
۵۰۰ جهیزیه توسط موسسه الزهرا(س) عید غدیر به زوج‌های جوان تحویل داده می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید محمد امامی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: ازدواج یکی از موضوعاتی است که در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته ‌و موسسه الزهرا(س) در راستای ترویج این فرهنگ برنامه ریزی و اقدامات مناسبی انجام داده است.

امامی با اشاره به لزوم ترویج ازدواج در جامعه بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج از 14 شخصیت حقیقی و حقوقی که برترین کارنامه را در امر ازدواج داشتند تجلیل شد.

وی افزود: برگزیدگان سال 95 در امر ازدواج نقی‌پورفر پژوهش‌گر حوزوی در امر نقش خانواده در جامعه و نظام اسلامی، فضل‌الهی پژوهش‌گر دانشگاهی در امر ازدواج پایدار، پسندیده نویسنده کتاب رضایت از همسر، ‌مرتضوی سردبیر مجله میثاق با کوثر، رضوانی پیشکسوت و خیر فعال حقیقی در امر جهیزیه ازدواج هستند.

رئیس موسسه الزهرا(س) بیان کرد: از جمله افرادی که در مراسم جشن ازدواج به دلیل اقدامات آنها در زمینه ترویج ازدواج تقدیر شدند مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های قم، مسئول مؤسسه الزهرا(س)، مدیرکل کمیته امداد قم، در تأمین جهیزیه بخش دولتی، مدیرعامل انجمن تکفل ایتام، مدیر مرکز مشاوران منطقه‌ای جامعه المصطفی العالمیه، مدیر هیئت یا زهرا(س)، معاون امور جوانان و مسئول خانه مهر استان قم و سرپرست بانک رسالت استان قم بودند.

امامی با بیان اینکه در زمینه جهیزیه زمینه‌سازی شده و ثبت نام در موسسه الزهرا(س) در حال انجام است، گفت: جهیزیه‌هایی که توسط این موسسه برای زوج‌های جوان آماده می‌شود بدون کارمزد و سود است و این جهیزیه‌ها برای افراد نیازمند و فاقد پشتوانه تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها با هزینه 10 میلیون تومان با سقف بازار آماده می‌شود، گفت: در مقابل دریافت 7 میلیون تومان 1 میلیون تومان آن نقد و 6 میلیون 20 ماهه بدون کارمزد در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

رئیس موسسه الزهرا(س) با اشاره به اقدامات موسسه الزهرا(س) برای تهیه جهیزیه زوج‌های نیازمند خاطر نشان کرد: موسسه الزهرا(س) با توجه به ظرفیت‌های موجود 500 جهیزیه بدون کارمز وبه صورت نقد و اقساط تا عید غدیر آماده می‌کند.
ارسال نظرات