خبرهای داغ:
معاون فرماندار شادگان خبر داد:

بهره مندی ۳ هزار شادگانی از فعالیت طرح جوانه های صالحین

معاون فرماندار شادگان از بهره مندی تعداد سه هزار و ۲۵۰ کودک، نوجوان و جوان شادگانی از فعالیت های طرح جوانه های صالحین ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۴۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش بسیج، نعمت اله آلبوغبیش شامگاه جمعه در بازدید از کلاس های طرح جوانه های صالحین این شهرستان اظهارکرد: ناحیه مقاومت بسیج شادگان با راه اندازی ۳۰ پایگاه شهری و روستایی شامل ۲۵ پایگاه ویژه برادران و پنج پایگاه ویژه خواهران در رشته های قرآنی، معارف اسلامی، فنی و حرفه ای، ورزشی، بصیرت سیاسی و عملیات امداد و نجات فعالیت چشمگیری داشته است.

وی افزود: ناحیه مقاومت بسیج شادگان در راستای اجرای طرح جوانه های صالحین علاوه بر راه اندازی پایگاه ها و کلاس های آموزشی اقدام به اعزام اردوهای درون استانی و برون استانی شامل اردوی یک هزار و ۸۰۰ نفری یک روزه، اردوی ۵۴۰ نفری مشهد مقدس و اردوی ۲۰۰ نفری غرب کشور کرده که رضایتمندی ویژه ای به دنبال داشته است.

معاون فرماندار شادگان در ادامه یادآور شد: در پایگاه های طرح جوانه های صالحین ناحیه مقاومت بسیج شادگان، رشته ها و دروس؛ روخوانی، روان خوانی، تجوید و مفاهیم قرآنی، اخلاق، احکام، اعتقادات، امر به معروف و نهی از منکر، رایانه، خیاطی، صنایع دستی، تقویتی دروس، زبان های خارجی، سرود، نشریه دیواری، تئاتر، نقاشی، فوتبال، فوتسال، تنیس روی میز، تیراندازی، آموزش سلاح، دفاع شخصی، کمک های اولیه، جلسات تحلیلی مسائل روز و پرسش و پاسخ ارائه شده که با استقبال بسیار خوب مواجه شده است.

آلبوغبیش با اشاره به تهاجم فرهنگی روزافزون، بر ضرورت ارتقای دانش معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی جوانان و نوجوانان و ایجاد شور و نشاط و تقویت روحی و معنوی آنان تأکید کرد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج شادگان در اجرای فعالیت های فرهنگی و پر کردن اوقات فراغت به ویژه در فصل تابستان در شهرستان پیشرو بوده و فعالیت های ملموس داشته است

ارسال نظرات
پر بیننده ها