خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه استان اصفهان:

داشتن رسانه در تراز انقلاب نیازمند برطرف کردن نواقص است

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه استان اصفهان با اشاره به اینکه جایگاه فکری رسانه‌ها دچار نواقص و کاستی‌هایی شده است، گفت: برای داشتن رسانه متناسب با جایگاه انقلاب اسلامی باید این کاستی‌ها و نواقص برطرف شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۴۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
داشتن رسانه در تراز انقلاب نیازمند برطرف کردن نواقص است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رضا صفری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ولایت رسانه که در سالن همایش رضوان شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب پرچم‌دار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، اظهار کرد: سکان‌دار مدیریت افکار عمومی در جامعه اسلامی اصحاب رسانه هستند که رسالت مشخصی بر عهده این قشر واگذار شده است.

وی با تاکید بر اینکه حکومت‌های رسانه‌ای قدرت‌های بسیاری را در جوامع مختلف به خود اختصاص داده‌اند، اضافه کرد: اصحاب رسانه باید با استفاده از ظرفیت‌های خود در مسیر مقابله با حرکت دشمن حرکت کنند و با پایداری در مبانی اندیشه‌ای به اهداف مورد نظر برسند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه استان اصفهان از تلاش دشمن برای جلوگیری از نفوذ رسانه‌ای جبهه انقلاب یاد و تصریح کرد: بسیج رسانه پرچم‌دار تشکیل جبهه انقلاب اسلامی در مقابل جریان دشمن بوده، طرح ولایت رسانه به دنبال ارتقای سطح مهارت‌های تخصصی و بینش‌های معرفتی بصیرتی اصحاب رسانه است تا این قشر بتواند در مقابل موج متعارض انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه فکری رسانه‌ها دچار نواقص و کاستی‌هایی شده است، گفت: برای داشتن رسانه متناسب با جایگاه انقلاب اسلامی باید این کاستی‌ها و نواقص برطرف شود.

صفری از رسانه‌های محلی به عنوان سرپنجه‌های مدیریت افکار عمومی در جامعه نام برد و ادامه داد: این رسانه‌ها در میان مردم استان‌های مختلف کشور نفوذ دارند و می‌توانند با شناخت مخاطب خود مدیریت افکار عمومی را به شیوه مطلوبی انجام دهد.

وی عدالت در توزیع منابع آموزشی را از اولویت‌های سازمان بسیج رسانه سپاه استان اصفهان دانست و مطرح کرد: تاکنون کانون‌های شهرستان‌های استان اصفهان به شیوه مطلوب مورد توجه سازمان بسیج رسانه این استان قرار گرفته است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه استان اصفهان با بیان اینکه بسیج رسانه اقدامات گسترده‌ای را در سطح کشور انجام داده است، عنوان کرد: انجمن‌های مختلف رسانه‌ای در کشور است اما میزان موفقیت آنها با بسیج رسانه قابل مقایسه نیست.

وی به عضویت بیش از 600 نفر از اصحاب رسانه اصفهانی و تشکیل 16 کانون مقاومت در سازمان بسیج رسانه سپاه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: اهتمام رسانه نسبت به رویکردهای انقلابی قابل تقدیر بوده و در این راستا 22 کانون جدید در این سازمان درحال راه‌اندازی است.

صفری از میزبانی شهرداری قم و سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم با افزایش تعاملات میان سازمان‌های بسیج رسانه استان‌های مختلف کشور بتوانیم در راستای تقویت جریان‌سازی‌ها و گسترش فعالیت‌های فرهنگی اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.
ارسال نظرات