خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی دختران شاهرود

حسنی گفت: دوره آموزشی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۷۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

فرشته حسنی مسئول بسیج دانش آموزی حوزه کوثر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت دانش آموزی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره تربیت فرماندهان و مدیران در سطح واحدهای مقاومت پیشگام است و این دانش آموزان به منظور بکارگیری در برنامه های بسیج و تربیت کادر انقلابی،مومن،بصیر،ولایتمدار،توانمند برای آینده نظام جمهوری اسلامی آموزش و آماده می شوند.

وی افزود: ضمن شناسایی دانش آموزان توانمند و تاثیرگذار ،آموزش های لازم برای آنها برگزار شد تا این دانش آموزان با برقراری ارتباط با سایر دانش آموزان زمینه جذب آنها را به بسیج دانش آموزی فراهم نمایند.

حسنی خاطر نشان کرد: در این دوره با بهره گیری از اساتید و مشاورین مجرب سعی شد که با ارتقاء سطح مهارت و بصیرت دانش آموزان بپردازیم.

مسئول بسیج دانش آموزی حوزه کوثر یادآوری کرد: محتوای تدریس دوره، مدیریت زمان،نحوه ارتباط گیری،رسانه،فضای مجازی،ارتقاء بصیرت و حلقه های صالحین بود و اردوی یکروزه به صورت کارگاهی نیز برنامه ریزی شده و ثبت نام از متقاضیان انجام شد تا اجرا شود.

وی گفت: 85 نفر از دانش آموزان در این دوره شرکت نمودند که از فعالین آنها در دوره تجلیل شد.

خاطر نشان می شود دوره طرح ولایت دانش آموزی برای فرماندهان واحدها و شورای آنها که دانش آموزی می باشند بصورت استانی و شهرستانی برگزار می شود تا بتوانند فعالیت های واحد بسیج را در طول سال تحصیلی پیگیری و انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها