خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان گفت:

امروزهمه فعالیت های بسیج در راستای خدمت رسانی به نظام اسلامی و آحاد مردم در جهت رفع مشکلات و معضلات اجتماع است

مسئول سازمان بسیج کارمندان خوزستان در دیدار با عضو هیئت مدیره مخابرات استان گفت: شاهد هستیم جایگاه بسیج، این نهاد مردمی در ادارات روز به روز در حال ارتقاء است.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۹۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

احمد حاتمی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در دیدار با مهندس خیرآبادی عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان خوزستان ضمن تقدیر از عملکرد کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت مخابرات در اردوهای جهادی اظهار کرد: امروزهمه فعالیت های بسیج در راستای خدمت رسانی به نظام اسلامی و آحاد مردم در جهت رفع مشکلات و معضلات اجتماع است.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر (عج ) خوزستان گفت: همه فعالیت های بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم و نظام است که خوشبختانه شاهد هستیم جایگاه این نهاد مردمی در ادارات از جمله مخابرات، روز به روز در حال ارتقاء است.

در این جلسه مهندس خیرآبادی عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان خوزستان گزارشی از برگزاری اردوی جهادی شرکت مخابرات در ایجاد شبکه های رایگان ارتباطی در روستاهای محروم استان را به مسئول سازمان بسیج کارمندان خوزستان ارائه نمودند و جناب سرگرد زهیری فرمانده حوزه شهید باهنر نیز فعالیتهای کارگروه اقتصاد مقاومتی این مجموعه را برشمردند.

گفتنی است کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت مخابرات خوزستان از سال 94 با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری تشکیل شد که حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر دبیری این کارگروه را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار