خبرهای داغ:
امام جمعه قهستان:

شهدا با دست خالی جنگیدند تا برخی از مسئولین دستشان اینگونه پُر شود؟

امام جمعه قهستان گفت: باید راه شهدا را ادامه دهیم و نگذاریم عمارهای انقلاب کنار بروند تا انقلاب به دست نا اهلان نیافتد.
کد خبر: ۸۷۴۳۲۴۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،حجت الاسلام مصیب خزاعی در یادواره شهدای روستای منند اظهار داشت: باید راه شهدا را ادامه دهیم و نگذاریم عمارهای انقلاب کنار بروند تا انقلاب به دست نا اهلان نیافتد.
وی افزود: انسان قانونأ فردی اجتماعی است و به تنهایی نمی تواند مشکلات خود را حل کند و هر قانونی را نمی تواند بپذیرد و قانونی را می تواند بپذیرید که از طرف خدای متعال باشد.
وی ادامه داد: انسان زمانی به رشد می رسد که به خدا و قران تکیه کند و تفاوت ما با سایر حیوانات داشتن قدرت تفکر است.
حجت الاسلام خزاعی به شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: اگر امروز در سوریه نجنگیم فردا باید در مرزهای ایران بجنگیم و افرادی که به سوریه اعزام میشوند به طور واقعی فرهنگ بسیجی را درک کرده اند.
وی با اشاره به اینکه به خاطر هر مسئولیت در جمهوری اسلامی 72 شهید تقدیم انقلاب کرده ایم، افزود: دولتمردان باید زندگینامه شهدا را بخوانند و سیره شهدا را ادامه دهند و بدانند که این مسئولیت ها به آسانی به دست نیامده است.
وی افزود: تنها کشوری که رهبر و قانون آن قرانی است، کشور ایران است.
حجت الاسلام خزاعی به جمعیت زیادی که برای استقبال استاندار در شهر قهستان جمع شده بودند اشاره کرد و گفت: متاسفانه استاندار بدون اعتنا به مردم مشعل گاز را افتتاح و بازگشت که این حرکت استاندار باعث ناراحت شدن بسیاری از مردم شد.
وی به حقوق های نجومی برخی از مسئولین اشاره کرد و گفت: لطفا کمتر اختلاس کنید و فکری برای مناطق محروم روستایی بردارید.
وی افزود: آیا شهدا دست خالی جنگیدند تا برخی از مسئولین دستشان اینگونه پُر شود؟
وی با اشاره به اینکه استکبار و آمریکا به دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند، گفت: داعشی ها امروز به دنبال اسلام هراسی هستند و قصد تخریب اسلام را دارند.
امام جمعه قهستان به جنایات آل سعود اشاره کرد و گفت: هنرمندان ما باید از الان شروع به ساخت حرمین معصومین بقیع باشند، چرا که عمر دولت عربستان به آخر رسیده است.

  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها