خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد شهر فیروزان خبر داد

امدادرسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهر فیروزان

رئیس کمیته امداد شهر فیروزان از امدادرسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهر فیروزان با حضور 50 نفر از دانشجويان بسيجي خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۳۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

عليرضا ملكي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: برگزاري اردوهاي جهادي با هدف محروميت‌زدایي و کمک به محرومان و نيازمندان ساکن در روستاهاي كمتر توسعه يافته انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی اعزامی به مناطق محروم شهر فیروزان به منظور لبیک به بیانات مقام معظم رهبری و تحقق «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تشکیل یافته است، گفت: اين اردوي جهادي با همت، تلاش و همکاري بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، دانشگاه انقلاب اسلامی تهران و کميته امداد شهر فيروزان با هدف خدمات‌رساني به محرومان منطقه در حال برگزاري است.

رئیس کمیته امداد شهر فیروزان با بیان اینکه گروه‌های جهادی پس از ارزیابی مشکلات محرومان، آموزش و مشاوره‌های لازم را متناسب با نیاز آنان ارائه می‌دهند، اظهار کرد: 50 نفر از دانشجويان بسيجي شرکت‌کننده در اين برنامه معنوي با همکاری کمیته امداد در محورهای مختلف عمراني، فرهنگی، بهداشت و سلامت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در روستاهای مناطق محروم فعاليت مي‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌هاي عمراني در حال انجام توسط اين اردوی جهادی بيان کرد: احداث یک واحد مسكوني، 10 چشمه، حمام و سرويس بهداشتي، حصارکشی و تعميرات چندين خانه مددجويي در روستاهاي سیاهدره، عبدالملكي و گره چغا از مناطق كمتر توسعه يافته شهر فيروزان با همت و مساعدت خیران از جمله اقدامات در حال انجام توسط اين گروه اعزامي است.

ملکی با بیان اینکه نمی‌توان تلاش‌های گروه‌های جهادی را نادیده گرفت، افزود: گروه‌های جهادی به عنوان یاور کمیته امداد استان و برطرف کردن نیازهای محرومان و مددجویان، این نهاد را حمایت کرده و بر اساس نیازهای هر منطقه اقدام به رفع مشکلات آن منطقه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات