خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان خبر داد

فعالیت 45 جهادگر بسیجی در روستای مهبار همدان

مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان گفت: گروه جهادی ولایت با حضور 45 نفر از جهادگران بسیجی مشغول خدمات‌رسانی در روستای مهبار همدان است.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۱۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اعضای گروه جهادی ولایت با آورده شخصی خود و کمک فرمانداری شهرستان همدان اقدام به ساخت یک باب خانه بهداشت در روستای مهبار کردند.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم اظهارداشت: روستای مهبار در 35 کیلومتری شهرستان قرار دارد و از کمبود امکانات رنج می‌برد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان همدان بیان داشت: گروه جهادی ولایت با شناسایی این روستا و بررسی نیازمندی‌های آن، با اعرام به این روستا اقدام به ارائه خدمات کرده است.

وی تصریح کرد: گروه جهادی ولایت با حضور 45 نفر از جهادگران بسیجی ضمن انجام فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌های آموزشی و... اقدام به احداث یک باب خانه بهداشت در روستای مهبار کرده‌اند.

گلیان خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات این گروه جهادی دیدار از خانواده شهدای روستا بود که تاثیر خوبی بر روی اعضای گروه داشت.

وی مدت برگزاری اردوی جهادی ولایت را 15 روز عنوان کرد و بیان داشت: اردوهای جهادی بستر مناسبی برای خودسازی و معرفت افزایی بسیجیان نسبت به قشر ضعیف جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات