خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی گفت: حضور دانشجویان جهادگر علاوه بر انجام خدمت‌رسانی به اهالی مناطق محروم، مایه خودسازی برای آنان نیز می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۱۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرمانده سپاه قهاوند به همراه بخشدار بخش شرا از ساخت خانه محرومین توسط گروه اردوی جهادی شهید احمدی روشن بازدید کردند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند در این بازدید با اشاره به اهمیت بسیار بالای اردوهای جهادی اظهار داشت: حضور دانشجویان جهادگر علاوه بر انجام خدمت رسانی به اهالی مناطق محروم، سبب شناخت عرصه انجام عمل برای جوانان و همچنین مایه خودسازی برای آنان نیز می‌شود.

سیدروح الله حسینی شاخص در خصوص نتایج برگزاری این اردوها گفت: برگزاری اردوهای جهادی علاوه بر اثرات درون گروهی که بر روی جهادگران دارد موجب ایجاد امید به زندگی و ارتقاء سطح فرهنگ مناطق محروم خواهد شد و امیدواریم این حرکت‌های جهادی و این خدمات مورد قبول خدای متعال قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری این اردوها فرموده‌اند «حضور یک جوان مؤمن و متدین و متشرع در یک مجموعه روستایی، در بین جوانان، در بین مردم مظهر مجسم آیه قرآن است».

بخشدار قهاوند نیز گفت: اردوهای جهادی و خدمت به اهالی مناطق محروم اجر و پاداشی گران بها خواهد داشت و هیچ چیز بالاتر از خدمت به مردم نیست که به حمد الله جوانان جهادگر به این مهم در این سن و سال جوانی دست یافته اند.

ابراهیم مولایی نیا افزود: گروه های جهادی سفیران کار و تلاش هستند که با روحیه تلاش خود به مردم هم روحیه می دهند که کار و تلاش داشته باشند و خود اتکا باشند.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها عملکردی موفق داشته است، گفت: اردوهای جهادی از اقدامات مهمی است که در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم و این اردوها زمینه‌ساز تقویت بنیه اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات