خبرهای داغ:
مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد

حمایت مرکز رشد واحد همدان از ایده‌های اعضای هیات علمی

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به حمایت مرکز رشد واحد همدان از ایده‌های اعضای هیات علمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هسته و یک واحد فناور در مرکز رشد واحد همدان پذیرش‌شده و استقرار یافته‌اند.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۲۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی عسگری کیا با بیان اینکه برنامه بلندمدت مرکز رشد واحد همدان استفاده حداکثر از توانمندی‌های اعضاء هیات علمی است، اظهار داشت: از 11 هسته و یک واحد فناور که در سال 95 جذب این مرکز شده‌اند، مسئولیت 6 هسته و یک واحد فناور به عهده اعضاء هیات علمی این واحد دانشگاهی است.

وی افزود: شیوه‌نامه حمایت از هسته‌های واحدهای فناور که هفدهم فروردین سال 95 از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ابلاغ شد از موثرترین و راهگشاترین ابزاری است که امکان حمایت از هسته‌های فناور را درزمینه تأمین مالی برای نمونه سازی ایده‌ها، فراهم نموده است.

عضو هیات علمی واحد همدان با بیان اینکه شورای مرکز رشد واحد همدان در سال جاری تاکنون 6 جلسه داشته است، تاکید کرد: خروجی این جلسات، جذب 12 هسته و واحد فناور و برگزاری اولین جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بوده است.

وی تصریح کرد: با آغاز نیمه دوم سال 95، نمونه‌های ساخته شده توسط هسته‌ها و واحدهای فناور به‌مرور آماده و در نمایشگاه‌های مختلف رونمایی می‌شوند.

عسگری‌کیا بیان داشت: در همین راستا در یازدهمین نمایشگاه الکامپ استان همدان که مهرماه امسال برگزار می‌شود، از محصولات نمونه‌سازی شده 2 هسته فناور دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور استاندار همدان رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات