خبرهای داغ:
دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان شرقی:

غدیر سرنوشت جهان اسلام و مدیریت آن است

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان‌شرقی ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران، غدیر را سرنوشت جهان اسلام و مديريت آن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۶۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه غدیر فرایندی است که پیامبر گرامی اسلام برای مدیریت جامعه اسلامی تدوین و بیان کردند، اظهار داشت: اگر امروز این برنامه جامعه دستکاری نمی شد و مورد توجه بود این همه مسائل و مشکلات را در جهان اسلام شاهد نبودیم.

وی با اشاره به اینکه وجود این مسائل همچون جریان تکفیری و ... فراموش شدن پیام غدیر است، دهه ولایت و امامت را فرصت مغتنمی برای ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی این نهضت بزرگ دانست.

مسئول نمايندگي ولی فقیه در سپاه عاشورا ایجاد همدلی بین مسلمانان، ایجاد عزم ملی در تحقق اهداف آن، تشویق و هم گرایی برای تبلیغات و فرهنگ سازی، تسهیل ارتباطات بین المللی، شناسایی استعدادهای خلاق و ظرفیت آن ها را از اهداف بین المللی بنیاد غدیر برشمرد.

وی فضاسازی، برگزاری جشن در مساجد، هیئت ها و اماکن متبرکه، برگزاری مراسم ازدواج، اهدای ۴۵سري جهیزیه، تهیه و تولید محصولات فرهنگی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و عشایر، نورافشانی در ۲۰تقطه شهر تبریز، برگزاری عصر شعر غدیر در بیت نماینده ولی فقیه استان با حضور شعرا، تجلیل از سادات، برگزاری کارگاه های غديرشناسي در تبریز، مراغه، اهر و مرند، شبیه سازی واقعه غدیر در تبریز، مرند و شبستر، اعزام مبلغ به روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی به همت بسیج ورزشکاران، برگزاری جشنواره خوشنویسی و دهها برنامه دیگر را از مهم ترين برنامه های دهه ولایت استان نام برد.


ارسال نظرات