خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان فردوس

قرار داد ننگین FATF با مبانی انقلاب کاملا منافات دارد

امام جمعه فردوس گفت : قرار داد ننگین fATFبا مبانی انقلاب کاملا منافات دارد و چنین مسأله بزرگی جزو اختیارات وزیر و حتی دولت نیست و باید نظام درباره آن تصمیم بگیرد و به طور قطع نیز نظام اسلامی قرارداد FATF را قبول نمی‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۳۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی  اظهار داشت: اجرای قرارداد FATF یک نوع خود تحریمی را به دنبال دارد و پذیرش مفاد این قرارداد یعنی هر آنچه که آمریکا به عنوان خط قرمز مطرح کرده است را قبول کنیم.

وی گفت: این قرارداد ننگین با مبانی انقلاب کاملا منافات دارد و چنین مسأله بزرگی جزو اختیارات وزیر و حتی دولت نیست و باید نظام درباره آن تصمیم بگیرد و به طور قطع نیز نظام اسلامی قرارداد FATF را قبول نمی‌کند.

امام جمعه فردوس افزود: با قبول این قرارداد باید سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، سپاه قدس و وزارت دفاع هر آنچه که باید را بپذیرند این در حالی است که نظام اسلامی مستقل است و هرگز زیر بار چنین تحمیل‌هایی نمی‌رود.

بابایی تصریح کرد: پیش‌بینی اجرای برجام‌های دو، سه و چهار محدودیت‌هایی را مانند جلوگیری از توسعه صنایع نظامی و عدم ارتباط با حزب‌الله لبنان و نهضت فلسطین و دفاع از مسلمانان در سوریه، عراق، بحرین و یمن به دنبال دارد.

وی ادامه داد: محدود کردن صنایع نظامی ما به ویژه بخش موشکی از دیگر توطئه‌های استکبار است که امیدواریم با هوشیاری دولتمردان این قضیه منتفی شود.

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند نباشد و صنایع نظامی در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد نکند مانند افغانستان، عراق، سوریه و یمن مورد تجاوز قرار می‌گیریم و قدرت دفاع از خود را نداریم.

بابایی اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند باید کشور از نظر نظامی قدرتمند باشد تا دشمن احساس تهدید کند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها