خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خبر داد

اعزام 700 دانشجوی جهادگر به مناطق محروم در سال 95

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 700دانشجوی جهادگر از دانشگاه های سراسر استان در اردوهای جهادی شرکت داشتند.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴


علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از محورهای اردوهای جهادی برای جوانان خودسازی نفس است اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 40 گروه جهادی دانشجویی 12 روزه متشکل از 700 دانشجوی بسیجی دانشگاههای سراسر استان  به مناطق محروم استان اعزام شدند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: از ابتدا سال جاری تا کنون  دانشجویان دانشگاه های سراسر استان در مناطق محروم خدمت رسانی خوبی انجام دادند

وی ادامه داد: این دانشجویان در روستاهای محروم فعالیت های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، درمانی و بهداشتی و فعالیت های مرتبط با اقتصاد مقاومتی را داشتند.

 

وی با بیان اینکه تا پایان امسال گروه های یک روزه و سه روزه ادامه پیدا خواهد کرد، ادامه داد: این گروه ها تداوم گروه های قبلی و کارهای جدیدخواهد بود.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف گروههای جهادی خودسازی است، گفت: دانشجو علاوه بر کمک به مردم به خودسازی خودش هم کمک می کند.

 

قاسمی با اشاره به اینکه گروه های 12 روزه فقط در ایام تابستان است، گفت: بیشتر گروه های ما در ایام غیر تابستان سه رزه و یک روز است که پیش بینی می شود حدود 500 دانشجو به این اردوها اعزام شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها