خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهمیرزاد:

دشمن دنبال قطع ارتباط مردم با کلام الهی است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهمیرزاد گفت: تعالیم قرآنی ایران را به موفقیت رسانده و از این‌رو، دشمن دنبال قطع ارتباط مردم با کلام الهی است.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۳۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از شهميرزاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدداوود احمدپناه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در مهرماه امسال و خواست شهدای اسلامی برای توجه به آموزه‌های قرآنی اظهار داشت: امروز متأسفانه رنگ خدا در جامعه کمرنگ شده؛ در حالی که شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به عمل به فرامین الهی و اطاعت از ولایت تأکید داشته‌اند.

وی تصریح کرد: همه ما امروز با بهره‌گیری از تعالیم قرآنی می‌توانیم به موفقیت برسیم و در عین حال، باید از ولایت‌فقیه حمایت کنیم؛ دشمن همه تلاشش این است تا بین مردم شکاف ایجاد و ارتباط آن‌ها را با کلام الهی قطع کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهمیرزاد اضافه کرد: دشمن کاری کرده که دورتادور کشور عزیزمان خندق آتش است؛ اما ما در کمال امنیت به‌سر می‌بریم و این موفقیت‌ها در سایه عمل به تعالیم الهی به دست آمده است.

احمدپناه بیان کرد: همه توفیقات امروز را مدیون شهدا و شهدای مدافع حرم هستیم که به قرآن کریم عمل کردند و یکی از وصایای شهدا، حفظ حجاب و ارزش‌هاست و آن‌ها جان خود را برای حفظ این ارزش‌ها تقدیم کردند و امروز باید با استفاده از کلام خداوند متعال در این مسیر قدم برداشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهمیرزاد خواستار تعامل مناسب همه دست‌اندرکاران فعالیت‌های فرهنگی در این استان برای برگزاری مطلوب این رویداد مهم قرآنی شد و گفت: همه باید قرآنیان سمنان را در تقویت فعالیت‌هایشان پشتیبانی کنند.

احمدپناه همچنین توجه به کیفیت برنامه‌های قرآنی را در استان سمنان امری ضروری و واجب به ویژه در برهه کنونی دانست و اظهار داشت: همه دست‌اندرکاران فعالیت‌های قرآنی باید توجه داشته باشند که فعالیت در حوزه قرآن کریم، در نهایت باید به تدبر و عمل به کلام الهی ختم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها