خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

دین‌زدایی موجب فروپاشی جامعه می شود/ سازماندهی طلایه‌داران معروف در استان همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گرفتن دین و حیا از جامعه را به مثابه زدن ریشه‌های هویتی یک کشور برشمرد و گفت: آنچه موجب فروپاشی جامعه می شود دین‌زدایی است.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۱۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، نشست فصلی ستاد احیا امر به معروف نهی از منکر شهرستان رزن با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و اعضای استانی ستاد در فرمانداری رزن برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در این ستاد با اشاره به جایگاه و وزن این ستاد در امور فرهنگی گشور ،استان و شهرستان گفت: این ستاد از قدرت و اختیارات بسیاری در شهرستانها و مسائل فرهنگی برخوردار است.

سردار غلامعلی ابوحمزه انتخاب اولویت‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: از ستاد در شهرستان‌ها می خواهیم هر ماه یک یا چند اولویت در زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر را شناسایی و برای تسهیل در آن امر اقدامات خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اظهارات اعضای جلسه در خصوص برخی مفاسد در مراکز اموزش عالی افزود: ستاد احیاء باید انجام مصوبات و این فریضه را از مراکز آموزشی و سایر نهادها و ارگانها مطالبه کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اختیارات ستاد احیاء را خوب و جایگاه آن را در استان و شهرستان بسیار موثر بر شمرد و افزود: اختیارات قانونی اجازه مطالبه انجام امور را از ادارات به ستاد می دهد.

وی با بیان اینکه در نزدیکی ایام محرم و دهه امر به معرف نهی از منکر باید به بیانات و مطالبات رهبری در خصوص عاشورا توجه جدی شود، ادامه داد: مطالبه رهبری تبیین اخلاق عاشورا، درس های عاشورا و عبرت‌های عاشوراست.

ابوحمزه ضمن قدردانی از تلاش‌های شورای تامین و دستگاه های فرهنگی شهرستان در خصوص کاهش خرافات در عزاداری‌های شهرستان و به‌خصوص موضوع قمه‌زنی افزود: این گونه اقدامات به‌صورت ویژه به‌لافاصله از شبکه های ماهواره ی و شبکه های مجازی به نام شیعه منتشر می شود و در این فیلم‌ها و تصاویر داعش و شیعیان را مترادف و یک دسته و گروه وحشی معرفی می‌کنند.

عضو ارشد شورای تامین استان همدان تصریح کرد: باید به کسانی که از روی علاقه اقدام به قمه زنی می‌کنند گفته شود با این اقدام شما دشمنان شیعیان را هم‌نام آدم کش های داعشی در جهان معرفی می‌کنید.

وی با اشاره به برخی تحرکات خزنده در برخی شهرستانهای استان برای ترویج افکار و عقاید انحرافی ادامه داد: این جریان در برخی شهرستان‌ها مشاهده شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: رهبری انقلاب به علت اهمیت موضوع در اولین جلسه درس خارج خود در سال جدید تهدید دین‌زدایی و حیازدایی را مهمترین مشکلات و تهدیدهای جامعه و جوانان برشمردند .

ابوحمزه گرفتن دین و حیا از جامعه را به مثابه زدن ریشه های هویتی یک کشور برشمرد و اضافه کرد: آنچه موجب فروپاشی جامعه می شود دین‌زدایی است.

وی از سازماندهی طلایه داران معروف در سطح استان برای تذکر لسانی خبر داد و ادامه داد: قصد از این اقدام فرهنگ سازی در راستای اجرای فریضه تذکر لسانی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات