خبرهای داغ:
مربی بصیرتی حوزه شهید عاشوری سپاه خوی:

سست شدن بنیان خانواده، بزرگترین آسیب شبکه های ضد اجتماعی خارجی است

در راستای ارتقای معلومات برادران بسیجی پایگاه شهید ورزمزیاری حوزه شهید عاشوری هیئت منتظران موعود با حضور مربی بصیرتی سپاه خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۲۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مربی بصیرتی سپاه خوی با این عنوان که شبکه های ضد اجتماعی باعث کاهش روابط بین بستگان و نزدیکان شده است گفت:باید در استفاده از اینترنت با آگاهی کامل حضور یافت چرا که تحقیقات نشان می دهد که نیم بیشتر کاربران ایرانی استفاده نامناسب از این فضا می کنند و به علت عدم آگاهی بیشتر مجذوب شبکه های ضد اجتماعی می شوند

.محبوبی خاطر نشان کرد: حضور کاربران در شبکه های اجتماعی و استفاده از امکاناتی این چنینی باید همراه با رعایت قوانین و مطالعه باشد.

وی در خصوص ارائه راهکار برای کاهش آسیب های ذکر شده عنوان کرد: آگاهی از طریق آموزش همگانی، طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید محتوای دینی و ملی و در راستای مقابله با تهاجم و آسیب های سیاست کارانه ی شرکت های سازنده ی اپلی کیشن های مخرب، از جمله راهکارهای اساسی این آسیب هاست.

گفتنی است در پایان مربی بصیرتی رعایت اخلاق اسلامی وپرهیز از غیبت را از تمام بسیجیان حاضر درنشست خواستار شدند و.به سوالات برادران در خصوص آسیب های فضای مجازی پاسخ دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار