خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ خبر داد

برگزاری کلاس مربیگری پیشرفته کبدی در کبودراهنگ

رئیس اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ از برگزاری کلاس مربیگری پیشرفته کبدی که با مدرسی کیوال چاند سوتار در کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۰۰۵۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

عباس قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری پیشرفته کبدی در کبودراهنگ اظهار کرد: فعالیت‌های کلاس مربیگری بین المللی و پیشرفته کبدی با مدرسی کیوال چاند سوتار مربی هندی در محل سالن ورزشی بویاقچی کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بازدید مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان از این کلاس‌ها افزود: در این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مسائل و پیشنهاداتی در رابطه با بهبود و توسعه هرچه بیشتر ورزش کبدی از طرف نمایندگان هیئت کبدی مطرح کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ ابراز داشت: همچنین از حضور 50 مربی آقا و خانم فعال کبدی استان از شهرستان‌های همدان، ملایر و کبودراهنگ و از زحمات و تلاش‌های مربی هندی با اهدای هدایایی به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌ها برگزاری کارگاه آموزشی ازدواج آسان ویژه بانوان ورزشکار و مربی در شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج امام علی(ع) و فاطمه زهرا(س) بود.

قهرمانی بیان کرد: این مراسم با موضوع ازدواج آسان ویژه بانوان ورزشکار با حضور 30 مربی خانم به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان و کمیته بانوان شهرستان در محل سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات