خبرهای داغ:
رئیس ورزش و جوانان کبودراهنگ گفت: تیم کبدی شهرداری شیرین‌سو کبودراهنگ به نمایندگی از استان همدان برای حضور در مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راهی اصفهان شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۹۵۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
تیم کبدی شهرداری شیرین‌سو راهی اصفهان شدعباس قهرمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: تیم کبدی شهرداری شیرین‌سو کبودراهنگ به نمایندگی از استان همدان برای حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از فردا عازم شهر دولت‌آباد اصفهان می‌شود و 28 آبان ماه جاری به پیکار با حریفان خود خواهد رفت.

وی افزود: سعید غفاری، امین همتی، حمید میرزایی نادر، اسماعیل میرزایی نادر، رسول زارعی، سالار مهاجرانی، امین نجاری، سجاد مهاجرانی، پوریا سالم، محمد رضا کریمی، امین اسماعیلی، محمد رضا کریمی خو، سید احمد جعفری و جعفر فرهادی به مربیگری و سرپرستی وحید خراقانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

رئیس ورزش و جوانان کبودراهنگ در ادامه بیان داشت: همچنین هفته چهارم لیگ کاراته استان همدان که در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن شهید بویاقچی شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد و به کار خود پایان داد.

وی بیان کرد: تیم نوین ساخت همدان با کسب 24 امتیاز در جایگاه نخست، تیم کبودراهنگ با 21 امتیاز در جایگاه دوم و تیم کانون بسیج همدان با کسب 15 امتیاز در جایگاه سوم جدول این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.

قهرمانی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها 160 کاراته‌کا در قالب هشت تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند که هفته پنجم مسابقات لیگ کاراته استان دو هفته بعد به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات