خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود خبر داد:

اجرای بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود گفت: بازخوانی واقعه غدیر به مناسبت عید غدیر خم در شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۹۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
سرگرد پاسدار احمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان شاهرود به همت پایگاه ها و حوزه های بسیج اظهار کرد: امسال اجرای برنامه ها به حوزه های بسیج مساجد و محلات در سطح شهرستان واگذار شده است و هر حوزه مقاومت یک برنامه بزرگ شهرستان اجرا می کند.

وی افزود: به عنوان مثال حوزه بسیج کربلا بسطام همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران بخش بسطام را در این شهر اجرا خواهد کرد و سایر حوزه های بسیج مساجد و محلات و روستایی عشایری نیز برنامه هایی شهرستانی اجرا می کنند.

حسین پور با اشاره به بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود گفت: امسال نیز همانند چند سال اخیر بازخوانی واقعه غدیر در شاهرود اجرا می شود که این برنامه 30 شهریور ماه همزمان با عید غدیر و با توجه به هماهنگی ها در جوار حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امسال کارهای هنری اجرا با کانون بسیج هنرمندان شاهرود می باشد و برنامه های هماهنگی و کارهای اجرایی و بستر سازی با سپاه ناحیه خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با اشاره به سایر برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا،برگزاری نشست های خاطره گویی،اجرای نشست های بصیرتی با موضوع دفاع مقدس و جنگ نرم، برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ورزشی در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان با حضور پرشور اقشار مختلف بسیج اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری چندین جلسه هفته دفاع مقدس در سپاه شاهرود عنوان کرد: تلاش داریم برنامه ها با محوریت بسیجیان در سطح شهرستان اجرا شود تا نسل جوان و نوجوان ما دفاع مقدس را درک کنند و در جستجوی زوایای پنهان و پیدای آن در اجرای برنامه ها باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها