خبرهای داغ:

جلسه برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در باغملک برگزار شد

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس باحضور فرماندار این شهرستان وجمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سالن فرمانداری باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۷۲۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
در این جلسه فرماندار باغملک ضمن تشکر از همکاری مسئولین در برنامه های هفته دولت به اهمیت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: بعداز انقلاب اسلامی هیچ واقعه وحادثه ای به اندازه دفاع مقدس دربحث ایجاد انسجام وهمدلی دربین مردم واثرگذاری فوق العاده آن در بین آحاد واقشار مختلف جامعه نیست.

حیایی اهوازی گفت: برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه هفته ی دفاع مقدس درجهت تبیین وروشنگری این موضوع مهم برای جوانان وکسانی که در آن روزها نبودند برای ما یک افتخار است

وی خاطر نشان کرد: از همه ی درخواست داریم تا باحساسیت هرچه بیشتر به این موضوع بپردازند ومراسمات این هفته را باکیفیت هرچه بیشتر برگزار کنند.

درادامه سرهنگ جانی زاده جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه متصدی اصلی برگزاری برنامه هفته دفاع مقدس سپاه است، به نحوه چگونگی حمله رژیم عراق به ایران اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی خصوصا آمریکا که باهدف شکست انقلاب اسلامی وبه دست آوردن منافع ازدست رفته خود درایران نه تنها مانع شروع این جنگ نشد بلکه با کمک های تسلیحاتی ،سیاسی وجاسوسی صدام متجاوز را تقویت کردند.


وی خاطرنشان کرد: دلایل جمهوری اسلامی ایران مبنی براین که ما دفاع مقدس را پیروز شدیم این است که رژیم عراق به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده خود در جنگ دست پیدا نکرد و درتاریخ معاصر ایران برای اولین بار هیچ بخشی از سرزمین اسلامی ایران جدا نشد واین ازافتخارات ملت ایران ورزمندگان اسلام در دفاع مقدس است و دیگر مورد اعلام شدن نام کشور عراق به عنوان آغاز گر جنگ از سوی سازمان ملل درآذرماه سال۱۳۷۰ است.


وی در پایان صحبت های خود به ارائه برنامه های این هفته پرداخت و درخواست کرد که تمامی ادارات همکاری های لازم را انجام دهند.

اهم برنامه های سپاه درهفته دفاع مقدس عبارتند از:


– رژه نیروهای مسلح در ۳۱شهریور
– اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم باهمکاری شبکه بهداشت ودرمان
– زنگ مقاومت در مدارس باهمکاری بسیج دانش آموزی وآموزش وپرورش باغملک وصیدون

-برگزاری یادواره شهدا دربخش های میداود وصیدون وشهر باغملک
– دیدار باخانواده های شهدا وغبار روبی گلزار شهدا باهمکاری بنیاد شهید وامور ایثارگران
– برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی باهمکاری فرمانداری
– اعزام اردوهای راهیان نور

قسمت پیوست‌ها

ارسال نظرات
پر بیننده ها