خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

پرداخت دیه 200 میلیون تومانی توسط شهرداری قم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم از پرداخت دیه 200 میلیون تومانی شهرداری قم به یکی از کارگران این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۵۸۶۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
پرداخت دیه 200 میلیون تومانی توسط شهرداری قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر یکشنبه شب در یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آسیب‌دیدگی فردی در هنگام ساخت یکی از سازه‌های مورد نظر شهرداری قم در سال 92 اظهار کرد: شهرداری در حال ساخت ساختمانی در نزدیکی دکل فشار قوی برق بوده و بر اساس کارشناسی مسؤولان شرکت برق نباید در این سازه بالکن ایجاد می‌کرد.

وی اضافه کرد: با عملکرد غیر کارشناسی دستور به ساخت بالکن به عرض 80 سانتی‌متر داده شده اما پیمانکار این میزان را 40 سانتی‌متر بیشتر می‌کند و با توجه به جابه جایی میلگردها در دیگر طبقات میدان مغناطیسی ایجاد شده و دست‌های یکی از کارگران در این حادثه قطع می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه دادگاه 460 میلیون تومان برای آسیب دیدن کارگر حادثه مذکور دیه تعیین کرده است، خاطرنشان کرد: در این حادثه 25 درصد پیمانکار، 25 درصد کارگر و 50 درصد شهرداری مقصر شناخته شده است که بر این اساس شهرداری باید230 میلیون تومان به این کارگر پرداخت کند.

وی یادآور شد: 200 میلیون دیه مذکور توسط شهرداری و 30 میلیون دیگر باید با تشخیص شهرداری توسط افراد مقصر از جمله شهردار وقت و مسؤول شهرسازی منطقه پرداخت شود.

آتش‌زر از افتادن یکی از نیروهای شهرداری منطقه سه از بالای نردبان یاد کرد و گفت: این فرد شکایت کرده و دادگاه 57 میلیون دیه آسیب‌دیدگی را برای او اختصاص داده است که با توجه به مشکلات بیمه‌ای، شهرداری باید تمام این هزینه را پرداخت کند.
ارسال نظرات