خبرهای داغ:

همایش بزرگ مجمع عالی مساجد در هندیجان برگزارشد

فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان گفت:به منظور گرامیداشت روز جهانی مساجد همایش مجمع عالی با دعوت از معتمدین ،روحانیون ،هیأت امنامساجد ،هیأت های مذهبی ،ایمه مساجدو بسیجیان در مسجد جامع هندیجان برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۰۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
سرهنگ محمدرشید جعفری شب جمعه در گفت وگو باخبرنگار بسیج در هندیجان ضمن گرامیداشت روز جهانی مساجد اظهار کرد:مساجد از مکان های مقدس برای تقرب به  خداوند است وفریاد اسلام خواهی و مبارزه با ستمگران همیشه از مساجد شروع شده است.


وی افزود:در همایش مجمع عالی مساجد در هندیجان بیش از ۲۰۰نفر با همراه امام جمعه و مسؤلان  حضور داشتند .


وی بابیان علت نامگذاری   روز مساجد گفت:نام گذاری روز جهانی مسجد به این علت بوده که رژیم غاصب صهیونیستی اسراییل به مسجد الاقصی  اولین قبلگاه مسلمانان جهان را بی حرمتی نموده و هزاران نفر را شهید و این مکان مقدس  را به آتیش کشیده بودند.


جعفری فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان عنوان کرد:دراین همایش به تعدادی از روحانیون ،هیأت امناء هاو معتمدین مساجد شهری وروستایی هندیجان هدایایی اهداء شد.


وی با اشاره به اهداف برگزاری همایش مساجد در هندیجان بیان کرد:فرهنگ سازی مناسب در اهمیت به امور مساجد و فعالیت کانون های مردمی  مخصوصا درجذب جوانان و توسعه برنامه های دینی ومذهبی و آگاهی از تحولات ورویدادهای مهم کشور وجهان وهمچنین مشارکت بیشتر مردم در کارهای خیر در کمک به مستمندان است.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها