خبرهای داغ:
استاندار قم:

سرمایه‌گذاران در قم حمایت می‌شوند

استاندار قم با اشاره به حمایت‌های رئیس مجلس از توسعه گرشگری قم، گفت: برنامه‌های مختلفی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در دیگر بخش‌ها جهت توسعه استان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۷۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
سرمایه‌گذاران در قم حمایت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم افتتاح مجتمع گردشگری «مهر و ماه» که همزمان با هفته دولت با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در اتوبان قم - تهران برگزار شد، این مجتمع را از اقدامات مهم در توسعه صنعت گردشگری در استان دانست که با حمایت سرمایه‌داران در دولت یازدهم انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسعه سرمایه‌گذاری و جذب بخش خصوصی در بخش گردشگری با حمایت‌های دولت تدبیر و امید در قم رونق گرفته است، گفت: برنامه‌های مختلفی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلفی برای توسعه استان اندیشیده شده است لذا به زودی شاهد افتتاح‌های دیگری خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت‌های رئیس مجلس شورای از بخش توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری در استان قم اشاره کرد و گفت: آقای لاریجانی با بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران از روند توسعه زیرساخت‌های استان قم حمایت کردند.

صادقی با اشاره به تعداد بالای زائران و مسافرانی که هر ساله به قم سفر می‌کنند، افزود: احداث چنین مجتمع‌هایی برای رفع نیاز گردشگری در استان لازم است و برای توسعه قم به آنها نیاز داریم.

ارسال نظرات