خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

ساده‌زیستی و استفاده کم از بیت‌المال از خصوصیات بارز شهیدان رجائی و باهنر بود

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ساده زیستی و استفاده کم از بیت المال از خصوصیات بارز شهیدان رجائی و باهنر بود، گفت: یک کارمند نمونه باید این شهیدان بزرگ را الگوی خود قرار دهد و مانند آنها نسبت به بیت المال حساسیت نشان دهد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۴۷
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: یکی از ملاک‌های نمونه بودن کم خرج کردن و پرکار بودن است.

وی با اشاره به دیدگاه حضرت علی(ع ) مبنی بر اینکه از بیت المال کمترین استفاده شود و در مقابل نفع بیشتری به جامعه برساند، افزود: ساده زیستی و استفاده کم از بیت المال از خصوصیات بارز شهیدان رجائی و باهنر بود.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه کارمندان باید ویژگی‌های این شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: یک کارمند نمونه باید این شهیدان بزرگ را الگوی خود قرار دهد و مانند آنها نسبت به بیت المال حساسیت نشان دهد .

وی گفت: از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب دشمنان با توطئه‌های مختلف در صدد نابودی این انقلاب و نظام برآمدند اما با رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) و همچنین وحدت ملت ایران این توطئه‌ها به خودشان برگشت و این نظام تا کنون پابرجا بوده است .
مغیثی افزود: تمام مسئولین و کارمندان الگوی خود را امام زمان خود قرار دهند و ملاک خود را کمترین خرج و بیشترین نفع برای جامعه قرار دهند و این رضایت خدا و خلق خدا را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات